larss 2 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg hadde før en mod på psp min som en kompis gjorde for meg (5 år siden) han sa at jeg ikke måtte opgradere den.. men så klønete som jeg er klarrte jeg oå oppdatere den og mistet moden :'( Noen som har peil på hvordan man modder en psp`? Vet det kanskje er ulovelig men who cares.. ISO mod eller hva man kaller det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 We care! Rapportert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Ingen vits i å rapportere når det allerede eksisterer en guide her på forumet for å downgrade og installere custom firmware; Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP. Derimot på spørsmål hvor man finner piratkopierte spill, vil man ikke få svar på her. Endret 26. februar 2010 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
larss 2 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Ingen vits i å rapportere når det allerede eksisterer en guide her på forumet for å downgrade og installere custom firmware; Guidesamletråd: Downgrade og Custom Firmware på PSP. Derimot på spørsmål hvor man finner piratkopierte spill, vil man ikke få svar på her. Jeg vet hvor jeg finner det ville bare vite hvordan jeg moddet den jeg Kult at du raporterte meg asss Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har ikke peiling på hva han mente, jeg bare leste ulovlig. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det er ikke ulovlig å diskutere dette, men som Egil sier er spørsmål om piratkopiering ikke lov. Videre diskusjon rundt dette er som off topic å regne og fjernes. Er man uenig i avgjørelsen eller prinsippet kan man sende meg en PM eller opprette en generell tilbakemeldingstråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå