Kenny Bones Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har hatt et møte med Gud. Det fikk meg til å innse hvordan virkeligheten egentlig henger sammen. Han kom til meg og ba meg skrive en hellig bok og det var min oppgave å lede den villedede menneskerasen mot Den fullkomne herligheten. Mennesket har forrådt vår egentlige Gud, vår skaper den allmektige. I tillegg har vi både Islam og Kristendom som går direkte mot Ham. Vår egentlige Gud heter Kåre Karlssen og Han sa til meg at jorda ikke ble skapt på 7 dager slik de urene har påstått i to tusen år. Det tok faktisk fjorten dager. Den fjortende dagen hvilte den Allmektige Gud. Under min åpenbaring fortalte Han om det forrige forsøk på å lede mennesket på den riktige vei var via hans enestående sønn John Lennon. Men folket forådte han og ville ikke tro på hans budskap. I tillegg ble hans egne sjelebror sendt ut av Guds rike og skapte helvetet. Hans navn var Paul Mccartney og han er per dags dato djevelen. Djevelen sendte hans ledsager Mark Chapman opp til jorda for å henrette Lennon og dette gjorde han. Men Han skal gjenoppstå! Etvert forsøk på å spotte Hans gode ord er gjort med Djevelens ledsagelse. Hjelp meg og led mennesket på den riktige vei! Vi skal kreve å få bygd vår egen Synagoge slik at vi kan tilbe vår Gud på vår måte! Vi skal spre hans gode ord og gjerninger og tilbe John, hans enestående sønn frem til han kommer tilbake fra Dødsriket. Lenke til kommentar
RWS Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Tja, hva skal en si? Gratulere skulle vel være på sin plass? Eller var valget av guds eneste sønn, John Lennon ikke så dum da, da han faktisk ville ha fred samme hva du tror på.... Det er vel ikke for ingenting at en del amerikanske radio stasjoner spiller strofen: "..And NO religion too!", som : "And ONE religion too!".... når de spiller sangen "Imagine", men det gjør de faktisk... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Leste litt om det nå, sprengt hvordan Kristne gale folk klarer å vri om ting på den måten. Lennon var jo helt klart tilhenger av Kåredommen, siden han er den store Messias afterall Men helt ærlig, synes vi skal slå oss sammen og lage en egen religion med egne regler. Og da SKAL vi bli respektert for det. Kristne får det og Islam får det bare mer og mer også. Da skulle det bare mangle at vi også skal få lov til det samme med Kåredommen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå