Sandsvei Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Mulig jeg brenner meg skikkelig. Men er det lov til å diskutere torrent sider her inne? Jeg kunne ikke finne noe konkret i retningslinjene om dette. Men vis jeg bryter noen "lov" så steng denne Lenke til kommentar
r00tsystem32 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg vil anbefale at du skaffer deg en VPS istedenfor Torrentleech. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Slik jeg tolker det er ikke dette helt lov, men det er nå min tolkning. Personlig har jeg ikke noen erfaring med det der, men jeg laster ned utrolig lite da. Endret 26. februar 2010 av Perrern Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Det er lov å diskutere torrents så lenge det ikke fremstår av innlegget at det er snakk om ulovlig nedlasting (med andre ord, piratkopiering og brudd på opphavsretten). Begynner man å nevne sider som klart er ment til ulovlig bruk av teknologien og tipse om disse bryter man med rettningslinjene. Er man i tvil så rapporter innlegget så vi kan ta en titt på det Videre diskusjon rundt disse føringene tar man med meg på PM eller i en generell tråd i Tilbakemeldinger til forumet. Flytter også tråden til en mer passende kategori. Ønsker man den plasert et annet sted så send meg en PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå