Gå til innhold

Hjelp meg med å overbevise broren min!


Anbefalte innlegg

HEI! Jeg trenger hjelp! Lillebroren min på 21 år holder på å ødelegge livet sitt! Han har hull i ørene som er store nok til at han får fingeren gjennom og han har også fått segg en del piercinger og tatoveringer!

 

Jeg har prøvd å si at han kommer til å ødelegge livet sitt og kommer ikke til å få seg en jobb om han skal holde på slik! Han skjønner det bare ikke, han sier han kommer til å få et bedre liv en oss andre, herregud hvor dum kan man bli!

 

Hva kan jeg gjøre for å få han til å slutte? Jeg prøvde å gjemme de platene han hadde i øret men da bare klikket han bananas, skjønner ikke at det går an å ikke vill ha hjelp! han kommer til å få det jævlig!

 

også skal han bli tatovør da, det er målet.. altså. det er jo ikke noe fremtid i det, tenk når han er 50 år, da angrer man på tatoveringer, da er det kanskje ikke så JÆVLIG gøy, men det forstår han ikke nå..

 

hva skal jeg gjøre? er fortvilet!

 

Kritiserer han deg for den stilen du har? kritiserer han foreldrene deres for den stilen de har? hvis ikke synes jeg dere skal holde kjeft og akseptere at folk ikke erlike! Du skriver at du har prøvd å gjemme pluggene hans. Om noen i familien eller andre hadde prøvd seg på det med meg hadde jeg selv tatt lommeboken deres eller bilnøklene el. og ikke levert det tilbake før de kom med pluggene og bad om tilgivielse og lovet å ikke prøve seg igjen! SÅ det er helt naturlig at han blir sint for det! Hvordan hadde du reagert om han begynte å gjemme dine ting?

 

Det eneste du og foreldrene deres kan gjøre er å akseptere at han har en stil dere ikke har!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja men om 20+ år så kommer han jo til å angre seg i hjel da.. Også har han jo ikke respekt for at jeg og mamma og pappa syntes det er flaut! det viser jo likksom til alle andre at mamma og pappa ikke har klart å være gode foreldre, det burde han tenke over.. ødelegger sykt for oss liksom.

 

så er det jo så stygt med piercinger også, littegrann går bra men ikke sånn som han har det.

Om dine foreldre har vert så dårlige som dem faktisk har vert siden han har blitt som han er fortjener dem vel ikke bedre en å bli hengt ut slik, eller?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...