Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har lyst til å overraske kjæresten

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei, jeg å kjæresten min feirer 1 mnd jubileum for når vi ble offisielt kjærester om ikke så alt for lenge, å jeg har lyst å gjøre noe får å vise at jeg tenker på henne, ikke noe stort å overdrevent, men bare en hyggelig liten ting :)

Hun er på besøk hjemme i den byen hun kommer ifra på den aktuelle dagen, så det jeg tenkte på, var å sende noe blomster hjem på døra eller noe. Noen som har noen andre forslag til trivelige ting jeg kunne gjort? Å blir blomster på døra litt for kleint?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, høres bra ut, er bare redd for at blomster skal bli litt mye siden vi bare har vært et par i 1 mnd. Samt at det kanskje kan virke litt fjortis å feiere 1mnd liksom. Men er ikke så mye for feiringen sin del, har bare lyst å gjøre noe fint for henne :)

Lenke til kommentar

Når jeg hadde kjæreste pleide jeg å gjøre spontane ting, feks komme å banke på vinduet henne midt på natten, også få henne med ut for å ligge og slappe av på gresset eller på et garasjetak o.l. Kanskje ikke så lett når det er snø og kaldt ute, men bare gjør de tingene som popper opp i hodet ditt, det er så mye kulere enn vanlige klisjér.

Lenke til kommentar

Som tidlegare er sagt, så er blomster som regel aldri feil ;)

Men prøv å gjer litt utanom det vanlege som Krom seier.

Kanskje prøv å gjer det samme som dere gjorde den kvelden dere blei "offisielt" saman.

Eller gi ho noko personleg. Likar ho delfiner, så finn ein delfinkosebamse/pyntegjenstand/smykke. (kun eksempel) Dette vil nok bety meir for ho enn kva blomster kan få fram.

Samtidig som du viser at du kjenner ho og at du hugser ting som har betydd noko for dere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...