fjarle Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Kun en fjerdedel av Android-brukerne er kvinner. Les mer Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Dette var jo virkelig et sjokk. Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 men forskjellen er langt mindre med fordelinger på i overkant av 50 prosent menn og rett over 40 prosent kvinner. Dersom vi ikke antar at det er svært mange tvekjønnede som bruker Android ville "underkant av 60prosent menn" være en bedre måte å skrive det på. Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Fantastisk illustrasjonsbilde Lenke til kommentar
ZionX Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Må bare flir av illustrasjonsbildet O.K undersøkelse men det er mange som ikke har svart på denne undersøkelsen og jeg er en av de så den er ikke helt rett. Vill anbefale Android baserte telefoner Lenke til kommentar
KKake Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Lo godt av illstrasjonsbildet. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Early adopters = majoriteten menn.. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Menn er mer opptatt av tekniske spesifikasjoner og funksjonalitet enn kvinner. Kvinner er mer opptatt av design, farger og sosiale aspekter enn menn. Menn er i større grad enn kvinner på jakt og tar egne avgjørelser. Kvinner holder seg i større grad enn menn til det kjente, trygge og hører mer på anbefalinger fra familie og venner. Menn er ofte mer opptatt av vitenskap, forskning og ny teknologi enn kvinner. Kvinner er ofte mer opptatt av dans, litteratur og kommunikasjon. Satt på spissen kan man si at menn teller antall funksjoner (GPS, Wifi, ..) og vil ha neste års modell nå, mens kvinner gjerne nøyer seg med fjordårets modell med få funksjoner, bare den er pen å se på og er super til å melde og prate med. Derfor tror jeg at ipaddas kundegruppe vil ha et klart flertall av kvinner. Designen er pen, den er sikkert nydelig til lesing av bøker, men funksjonalitet og tekniske spesifikasjoner er på et lavnivå. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 O.K undersøkelse men det er mange som ikke har svart på denne undersøkelsen og jeg er en av de så den er ikke helt rett. Ja, litt for unøyaktig når de ikke engang har spurt alle i hele verden som har en smarttelefon av et slag. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Den store overraskelsen her er at hele 25% av alle kvinner vet hvilket operativsystem de har på mobilen!! Lenke til kommentar
Newton Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Derfor tror jeg at ipaddas kundegruppe vil ha et klart flertall av kvinner. Designen er pen, den er sikkert nydelig til lesing av bøker, men funksjonalitet og tekniske spesifikasjoner er på et lavnivå. Jeg tror at du tenker for mye i stereotyper, og at du tar feil. iPad (ja, den heter faktisk det) har dessuten "funksjonalitet og tekniske spesifikasjoner" som er på et svært høyt nivå, til tross for hva enkelte ensporede spec-wankers hvis største misjon er å telle antall porter måtte hevde. Lenke til kommentar
ketle Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Brukervennlighet og innhold er alfa og omega. Tekniske spesifikasjoner er i de fleste sammenhenger totalt irrelvant så lenge det ikke er et direkte hinder for brukervennlighet og innhold. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Likte bedre denne vrien: Android users mostly male, webOS not just for women, iPod touch for kids. "In fact, 65% of the platform are just 17 years of age or younger. That would explain the demand for all the biscuit floating apps." Det forklarer en del. http://www.engadget.com/2010/02/26/survey-says-android-users-mostly-male-webos-not-just-for-women/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg