Gjest anontymjente Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vi går ikke på samme skole eller noe, så blir vanskelig å møte på han tilfeldig så jeg kan spørre. vil spørre i person ikke på melding eller noe for upersonlig. men får vel bare vente til han plutselig dukker opp en dag?? Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vi går ikke på samme skole eller noe, så blir vanskelig å møte på han tilfeldig så jeg kan spørre. vil spørre i person ikke på melding eller noe for upersonlig. men får vel bare vente til han plutselig dukker opp en dag?? Prøv å oppsøk han. Vet du hvor han bor? Send melding eller ring om at du vil treffe han. Ett eller annet for å få oppmerksomheten hans Lenke til kommentar
toth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Vi går ikke på samme skole eller noe, så blir vanskelig å møte på han tilfeldig så jeg kan spørre. vil spørre i person ikke på melding eller noe for upersonlig. men får vel bare vente til han plutselig dukker opp en dag?? Hva er det for slags pingleinnstilling? Å invitere på kaffe/bowling/curling/film er langt fra så høytidelig at man må gjøre det face to face om det ikke passer. Ring fyren du, og spør med et smil "Hei! Vil du bowle med meg på fredag?" Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 "Hei! Vil du bowle med meg på fredag?" Hvis han er den sjenerte og usikre typen vil han sikkert bare at noen kødder med han med gang.. Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 "Hei! Vil du bowle med meg på fredag?" Hvis han er den sjenerte og usikre typen vil han sikkert bare at noen kødder med han med gang.. Neida, ikke i dette tilfellet. De har jo allerede rotet, er bare formaliteter som gjenstår. Lenke til kommentar
Gjest anontymjente Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 er litt redd for avslag selv igrunn. er så vanskeliiig. ååh:( Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 er litt redd for avslag selv igrunn. er så vanskeliiig. ååh:( Den som intet våger intet vinner. No pain no gain osv Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Takk. Men jeg tørr ikke å invitere han på kino, tror jeg er for redd for at jeg skal få avslag. Hmmm.. så vanskelig! Jeg er så dårlig med gutter Hvordan tror du det er i andre enden? Har en ting å si, og det er at fytterakkern hvor mye enklere det hadde vært om damene hadde tatt kontakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå