Dollar Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Quote: On 2002-01-31 23:13, dominizer skrev:Amd = Iskald Coca-Cola på glassflaskePentium = Varm Hakon Classic Cola Light!AMD RULER!!! Med fare for å lage diskusjon er det hvertfall AMD som er varm. Ellers - jeje Lenke til kommentar
xeon Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Ja, men har du Cola på den er den ikke varm lenger. (I likhet med inhell) Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Spørs hvor mye Cola det er snakke om. Jeg kan maks drikke 3-4 liter på 1 timer. Og da drikker jeg ikke så mye timen etter... Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 har hvert oppi 4 liter dagen med cola det ekke kødd engang kan smake forskjell på på all cola jeg og noen venner som var bekymret over cocka colamisbruket mitt de ga meg bind for øynene og hadde 1 glass box cola org 1 glass glass cola org 1 glas club cola 1 glass plast cola org 1 glass plast cola 1 liters flaske org tro det eller ei jeg hadde alle riktige JEG TRENGER AKKUT HJELP!!!!!!!! Lenke til kommentar
Psyc0re Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 01:34, N*E*R*D skrev:har hvert oppi 4 liter dagen med cola det ekke kødd engangkan smake forskjell på på all colajeg og noen venner som var bekymret over cocka colamisbruket mitt de ga meg bind for øynene og hadde 1 glass box cola org1 glass glass cola org1 glas club cola1 glass plast cola org1 glass plast cola 1 liters flaske orgtro det eller ei jeg hadde alle riktigeJEG TRENGER AKKUT HJELP!!!!!!!! omg du er virkelig en nerd ... :wink: ( ingenting personelig ) Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 1 glass plast cola 1 liters flaske org hmmm lurer litt på deg å venna dine, ikke fra denne planeten i hvertfall. her på jorda har vi 1.5 l. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Plast er plast, glass er glass - ingen sak å kjenne forskjell. Eller, P4 er P4! (erte-erte) Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 2. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2002 Kjenner jo forskjell på 0.5l plast og 1.5l plast... Dess finnes det 1.0l oxo... Bensinstasjoner har det som mest... Oftest importert fra Island.... Er egentlig perfekt størrelse, pga da drikker man alt, og får ikke igjen en slik slump som bare står og råtner som man til slutt heller ut... Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Quote: On 2002-02-02 02:00, magfa skrev:1 glass plast cola 1 liters flaske org hmmmlurer litt på deg å venna dine, ikke fra denne planeten i hvertfall.her på jorda har vi 1.5 l. Vet ikke hvor du er fra, men de fleste bensinstasjoner selger 1L Cola flasker. Lenke til kommentar
magfa Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 he,hva hvor, nei ,,å gjør dem, hmmm, aldrisett, jøss jaja hvorfor det a? Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 Hvor melder man seg inn i ACC Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. februar 2002 Del Skrevet 2. februar 2002 men brus på 0.5 plast smaker dritt. 1.5 er faktisk bedre, men da sitter man som sagt igjen med den slumpen som råtner og er kullsyreløs. det beste er burkola. det er blasfemi å helle box brus over på glass! Lenke til kommentar
N*E*R*D Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 ingen ting er som en izkald glass cola brrrr kaldt og godt En liten slurk av norge!!!! :grin: :grin: :grin: NISSE reklamene begyner å bli gamle LOL LOL _________________ 1800XP 1533MHZ m taisol kobber vifte på et SOYO dragon+- 2x ddr256mb cas 2.5 chieftech dragon m dør miditower sølv audegy player-geforce 2 mx 400-trust multibass 410-12xdvd-10xbrenn- RAZER1000-DUALOPTICAL-FuNC1030-slimworks500- [ Denne Melding var redigert av: N*E*R*D på 2002-02-03 02:00 ] Lenke til kommentar
Obi-Wan Skrevet 2. mars 2002 Del Skrevet 2. mars 2002 begynner å lure litt når en diskusjon om Coca-Cola (jay) vs classic cola (usj) blir til en amd vs intel diskusjon (noe som forøvrig er like tragisk hver gang) Lenke til kommentar
mr.a Skrevet 4. mars 2002 Del Skrevet 4. mars 2002 det er først når man blander kald cola og kald finlandia vodka (50% etanol) man får fram den gode smaken på coca-cola :wink:... men vær dog forsiktig med alkoholen hvis du skal spille seriøst med andre mennesker... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå