Gå til innhold

Hardware.no: Hotlist (Opera 7.11) og hardware.no (forum?)

Anbefalte innlegg

Heisann, har nettopp begynt å bruke Opera 7.11 (brukte 6 tidligere). Stor forbedring. Men: jeg tenkte jeg kunne prøve hotlist. Litt greit å ha favoritter fremme, samt all slags nyttig (?) informasjon på siden. Problemet er bare at hardware.no siden (muligens også andre) blir for stor for vinduet når denne er oppe. Er det kodingen i Opera, eller er det html'en til hardware.no forum som gjør dette? Er det noen som har tips på hva jeg bør gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er nok kodingen til hw.no

du kan enten trykke f4 når du ikke trenger hotlisten (ikke så VELDIG mye arbeid)

ELLER:

Du kan zoome siden (ctrl+musetast) til den størrelsen som passer

ELLER:

øke oppløsningen? (tror dette funker, prøv!)

Lenke til kommentar
aah, jeg regnet nesten med at det ble brukt relativ bredde her. så forumet er tilpasset 1024*768?
nei, i Opera får du alle sidene i hw-nettverket som bruker hw-nettverk-malen (definert med 1000piklser i bredden) opp med en horisontal slider. Det får iallfall jeg med 7.10. Grunnen er at vertikal slideren tar mer plass i Opera enn IE.

Rettelse:

Bygget for IE i 1024x768: Ja

Bygget for Opera i 1024x768: Nei

Lenke til kommentar
Til venstre står det "forum meny". Her finner du "Profil".

Så når du er inne i profilen din scroller du ned til "Innstillinger". Ikke så langt fra bunnen står "Forum Stil". Her velger du "amotor" istede for "hardware". Så er det bare å klikke på "ok". Dette kan da seriøst ikke være så hardt å finne?

trodde det var noe i Opera :oops:

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...