Gå til innhold

Gratis film fra Play.com


Andre3000

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har du plutselig blitt millionær og i den anledning ønsker å sløse med pengene, eller hva er motivasjonen din for å gi bort filmer gratis til tilfeldige mennesker? Du forstår sikkert at folk blir svært mistenkelige? Det ville i det hele tatt hjulpet å si hvorfor du gjør dette, utover at det "gir deg en følelse av å være snill".

Lenke til kommentar

Har du plutselig blitt millionær og i den anledning ønsker å sløse med pengene, eller hva er motivasjonen din for å gi bort filmer gratis til tilfeldige mennesker? Du forstår sikkert at folk blir svært mistenkelige? Det ville i det hele tatt hjulpet å si hvorfor du gjør dette, utover at det "gir deg en følelse av å være snill".

 

 

Kan ikke si at jeg er blitt millionær akkurat, hehe. Jeg skjønner godt det du sier der. Jeg har ikke akkurat "bevis" på at dette ikke er lureri eller noe i den duren, faktisk så har jeg ikke en knall god grunn til hvorfor jeg vil gi bort gratis filmer. Men det er jo ikke akkurat farlig og gi meg de opplysningene som jeg skrev i første post heller. Det jeg prøver og si er jo bare at jeg prøver og være "kul" med å bestille filmer som andre skal få gratis. Har faktisk gjort det for et par andre ukjente personer, og de ble kjempe happy når de fikk filmen sin i posten. Jeg beklager all denne dårlige skrivingen, men sånn er det nå bare når man er "høy" på nikotin å kaffe-mangel.

Endret av Andre3000
Lenke til kommentar

Det kan høres ut som en god måte å få en verifisert gyldig adressedatabase med navngitte personer og adresser.

 

Folk gir bort navn og adresse for mindre enn EUR 5, men det er jo relativt strengt regulert her i landet, og det er ikke spesielt lurt å gjøre slikt under falske forutsetninger som å være "snill" e.l.

 

Dersom du faktisk har et ektefølt behov for å glede andre mennesker, så kan du gjerne heller sette inn valgfritt beløp på konto 8200.06.08331. :)

 

 

Uansett formål:

 

play.com fakturerer alle utenom Storbritannia i Euro, da gjelder Euro-prisene.

 

 

"To order a product for delivery outside of the UK, you will need to change the currency on the Play.com website from sterling to Euros. Remember delivery is still FREE outside of the UK.

 

To change currency, simply click on the Euro image at the bottom of the shopping basket on the left hand side of the page and all prices will be automatically converted into Euros."

 

Se selv:

 

http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Help.html?page=del#jump-ouk

Lenke til kommentar

Denne tråden er blitt rapportert på bakgrunn av mistanke for svindel, spam og diverse. Etter litt konversering på bakrommet har vi kommet frem til følgende idé: Brukere som ønsker film poster dette her i tråden og trådstarter får utifra sine kriterier velge hvem som får film og annonsere dette i tråden. Deretter kan personinformasjon som adresse og lignende utveksles på PM. Dette burde sette en effektiv stopper for alle antagelser om spam og massesvindel. Dette er selvfølgelig bare hvis trådstarter går med på dette :)

 

Litt synd at folk er så misstenksomme når noen faktisk på eget initiativ er villig til å spandere en film på en tilfeldig person bare for å glede. Det skal ikke alltid være lett å være snill og grei ;)

Lenke til kommentar

Jeg går med på de vilkårene som er blitt skrevet over. Jeg kan love at dette ikke er svindel i det heletatt. Jeg har skrevet akkurat samme post på PSforum.no og der kjenner folk meg bedre, siden jeg er der inne mye mer.

 

Jeg kan tilogmed gi mitt fulle navn og gatenavn samt tlf nr. til vinneren på PM, så kan de ringe meg for og sjekke om at det er samme person med de opplysningene som jeg vil oppgi i en PM

Endret av Andre3000
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så burde du vite at £ er pund , € er Euro . Jeg kjøper hvertfall filmene mine i £ på play.com.

 

Så burde jo du vite at det går an å kjøpe både i pund og Euro fra play.com. Som regel går det an å kjøpe i pund, men noen ganger hender det man må kjøpe i Euro, så akkurat dét er ikke så veldig rart.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...