klaraT Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) min hp pavillion dv6000 (ikkje å anbefale, makan til problem skal en leite lenger etter) har etterkvert begynt å lide av overoppheting, noe som i det hele tatt kan gjørest?? skal kjøpe meg ny når eg kjem heim fra usa, så en 3mnd til, men det er utrulig irriterandes. Slår seg av akkurat som den vil, no blir den ikkje spesielt varm heller ## topic ndret av ilpostino ## Endret 26. februar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
Trazer Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Som PerB sier burde du rense maskinen for støv. Kjøp deg en en boks med trykkluft å rens viften så godt du kan. Hvis du skrur ut skruene som ligger under batteriet og løsner touch panelet så kommer du til på oppsiden av viften også. Lenke til kommentar
NatroN Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Haha søstra mi hadde samme PCen, og slet med nøyaktig det samme, så hu har kjøpt seg ny! Enkel fiks doh, som nevnt over: Støvrensing! Du må ikke ha trykkluft heller, du kan skru opp PCen selv og rense forsiktig med en Q-tips! Lykke til Lenke til kommentar
Skollings Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 min hp pavillion dv6000 (ikkje å anbefale, makan til problem skal en leite lenger etter) har etterkvert begynt å lide av overoppheting, noe som i det hele tatt kan gjørest?? skal kjøpe meg ny når eg kjem heim fra usa, så en 3mnd til, men det er utrulig irriterandes. Slår seg av akkurat som den vil, no blir den ikkje spesielt varm heller Prøv åskru den opp og blås (ev. støvsug forsiktig) kjølesystemet forsiktig. Jeg har gjort dette med en ASUS laptop et par ganger, og det har fungert fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå