klaraT Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 pc-en eg har no er begynt å lide gruelig av overoppheting, har en hp pavillion dv6000, noke eg ikkje skal ha igjen, makan til problem skal en leite lenge etter. Uansett, er no på jakt etter en ny bærbar, bør ikkje vere så tung da eg kjem til å ha den med på skulen, men vil ikkje ha minipc heller. den skal kunne gå an å spille med, ha cd rom++, se film og musikk, og bør ha et greit utseendet (selv om det ikkje er det viktigaste), bør vere god hastighet og tåle å ha endel vinduer oppe på engang, hadde kanskje vert greit med luftekanaler på baksiden og ikkje under, men bare ikke overoppheting blir et problem gjer det ikkje noke... har sett litt på Dell studio 17, men den var på grensa i tyngda me sine nesten 4 kg noken som har forslag?? Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Tempraturer på bærbare i dag, er ofte problem med krafigere maskiner til spill og tyngere oppgaver. Støy vi du merke ved spilling. Stasjonære er en fordel, det går også ann å kjøpe både bærbar og stasjonær maskin. I budsjett serien. Men du kan jo i første omgang sjekke maskinen for støv, er som regel det som gjør at maskinen får bluescreen eller henger seg opp. Tempraturene kan også økes. Noe i kategorien http://old.prisguide.no/product.php?productId=114589&cat_id=2 går vel. Men ville heller satse på en maskin med Radeon mobile HD 5750 skjermkort av nyere teknologi, men prisen blir nok høyere. Prosessorer i serien core 2 duo T9400 og høyere, bør være mer en god nok i spill og generielt bruk av windows 7. AMD Athlon X2 er ikke så dårlig heller, men intel er som regel bedre på ytelse, men det koster ekstra. Om du finner maskin med DDR3 ram brikker, er det bra men DDR2 800mhz klarer du sikkert med. Endret 26. februar 2010 av LMH1 Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg bare må reklamere litt for dette sinnsvake tilbudet. Du finner garantert ikke billigere hvis du ikke jobber i innbruddsbransjen. Packard Bell EasyNote TJ75-724, Intel Core i5-430M , 4 096 DDR3 Ram, 640Gb 5400rpm Disk, ATI Radeon HD 5650 Weekendtilbud 26-28/2-10. Pris 5995kr :!: Endret 26. februar 2010 av vidarkri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå