AnassaEneroi Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Heisann! Har et lite problem med blogg.no. Har fikset det sånn at jeg har en stillestående bakgrunn som ser perfekt ut på min skjerm, men når jeg ser på bloggen på en annen skjerm, som er strørre, blir alt feil. I stedet for at bildene er det de skal være, blir det ene skjøvet til siden, og det andre gjemt under selve "bloggen". Hva er problemet her? Har oppløsningen på bildet noe som helst å si? Den er tilpasset skjermen min, og i mitt hode har dette noe å si på andre skjermer med annen oppløsning. Også prøvd å midtstille bakgrunnen, men aner ikke om det funker. Hjelp? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Er det samme blogg som du linker til i profilen din? Hvis ikke er det fint om du gir oss en adresse til den aktuelle bloggen, så vi kan ta en nærmere titt på kildekoden og mest sannsynlig finne både problemet og løsningen Lenke til kommentar
AnassaEneroi Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Denne http://benight3d.blogg.no/ Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Dette bildet du sikter til? Problemet er at du har satt bakgrunnsbildet til å stå stille, noe som fungerer bra for noen, men med en gang størrelsen på nettleservinduet forandres (prøv selv) blir det feil. Prøv dette i style.css. Endringen min ser du på andre linje: body { background: #000000 url('http://img189.imageshack.us/img189/9141/bakgrunn5.jpg') no-repeat top center; font-family: Trebuchet MS, Helvetica, sans-serif; margin-left: auto; margin-right: auto; color: #000000; } Lenke til kommentar
AnassaEneroi Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Tusen takk! Det funket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå