Kadmium Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg satt nå her i natten og leste på engelsk om den store da Vinci, da jeg plutselig kom over et begrep i forbindelse med hans evne til å skrive like godt med høyre som med venstre hånd. Ifølge artikkelen var han såkalt "ambidextrous". Finnes det et godt tilsvarende begrep på norsk? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ambidekstri Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Ambidekstri (http://no.wikipedia.org/wiki/Ambidekstri) FFUUUUUUUUUUUU- ett minutt for sent ute. Endret 26. februar 2010 av Marwon Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Nå sitter jeg og klør meg i skjegget og lurer på om det kanskje er på tide å hoppe i senga snart. Det var såpass enkelt, ja. Takker for veiledning, forumsjeler. Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ambidekstri (http://no.wikipedia.org/wiki/Ambidekstri) FFUUUUUUUUUUUU- ett minutt for sent ute. Pwned. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Forumsjelene bommer jo litt, da. 'Ambidekstri' er det norske ordet for engelsk 'ambidexterity'. 'Ambidextrous' derimot oversettes til 'ambidekster'. Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Forumsjelene bommer jo litt, da. 'Ambidekstri' er det norske ordet for engelsk 'ambidexterity'. 'Ambidextrous' derimot oversettes til 'ambidekster'. Pff, detaljer, detaljer.. Hva kan du forvente av noen som sitter oppe kl. 4 om natta? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Forumsjelene bommer jo litt, da. 'Ambidekstri' er det norske ordet for engelsk 'ambidexterity'. 'Ambidextrous' derimot oversettes til 'ambidekster'. Pff, detaljer, detaljer.. Hva kan du forvente av noen som sitter oppe kl. 4 om natta? You got that right Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå