Bjarnemann Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Røykiong vet de fleste hærper kondisen din, men hvordan er snus i forhold? Er det noe skadelig i det hele tatt i forbindlese med idrett? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Nikotin gjør blodårene mindre når det er i blodet. Derfor må kroppen bruke mer krefter på å få blodet rundt som gjør deg mer sliten. Dette er kun når du har nikotin i blodet da, om det påvirker etterpå er jeg usikker på. Nikotin er uansett ikke sunt. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Sunt er det ikke nei Ja, for jeg har alltid trodd at snus kun gir deg kreft og det kjipe der, men at kondisen din får være i fred. Men da får jeg drite i å snuse også da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Om snus gir kreft eller ikke er omstridt. Noen mener det ikke gjør det, mens andre mener det er det Tror kanskje denne kan hjelpe deg videre med usikre spørsmål Endret 26. februar 2010 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå