guezz Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Har nettopp hatt eksamen i 3KJ og det var ikke en hyggelig opplevelse ! Får sikkert en treer. Hvordan gikk det med deres eksamen?... Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 ganske bra. karakter 4/5 Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ganske greit.. hadde i 2mx. Kan aldri tenke meg at det blir stryk :smile: Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Ganske greit.. hadde i 2mx. Kan aldri tenke meg at det blir stryk :smile: samma her skrev noe på alle oppgavene, men det betyr jo ikke at alt er rett Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 heh, heh. er så glad jeg er ferdig med skolen. Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Gikk sikkert greit.. håper jeg.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jeg hadde en VELDIG artig skriftlig eksamen. Mitt utgangspunkt er at jeg ikke har vært på 2MZ timene mine det siste halve året og så blir jeg trekt til matte selvsagt på examen. Så, det første jeg tenkte var at jeg skulle lage ei fin tegning og så levere. Men...etter som jeg satt der så begynnte jeg heller og oversette KoRn sanger og div. andre band sine sanger til norsk. Lenke til kommentar
miCro Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hadde skriftelig eksamen i 1mx her på torsdag, og følte det gikk sånn passe. Men noen sekser blir det ikke... Lenke til kommentar
insider Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 skal ha eksamen i elektroteknikk på onsdag .. uff blir noe herk .. :x Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 F.A.E.N ta skriftlig eksamen! Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg hadde en VELDIG artig skriftlig eksamen. Mitt utgangspunkt er at jeg ikke har vært på 2MZ timene mine det siste halve året og så blir jeg trekt til matte selvsagt på examen. Så, det første jeg tenkte var at jeg skulle lage ei fin tegning og så levere. Men...etter som jeg satt der så begynnte jeg heller og oversette KoRn sanger og div. andre band sine sanger til norsk. LOL Lenke til kommentar
guezz Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Jeg hadde en VELDIG artig skriftlig eksamen. Mitt utgangspunkt er at jeg ikke har vært på 2MZ timene mine det siste halve året og så blir jeg trekt til matte selvsagt på examen. Så, det første jeg tenkte var at jeg skulle lage ei fin tegning og så levere. Men...etter som jeg satt der så begynnte jeg heller og oversette KoRn sanger og div. andre band sine sanger til norsk. Lenke til kommentar
MemorX Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Går GK. Allmen, slapp skriftlig eksamen vi, men jeg tror nok vi kommer opp i muntlig. Men må jo si vi har vært veldig heldige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå