Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Akutte smerter i nakke og hode ved onanering

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Her om dagen opplevde jeg noe jeg veldig gjerne skulle ha vært foruten. Alt var i orden på forhånd, og jeg viste ingen tegn til nedsatt almenntilstand.

Problemet oppsto da jeg onanerte, og under selve orgasmen. Etter å ha lest om det på internett, fikk jeg det for meg at jeg skulle holde pusten den siste tiden før jeg kom. Dette gikk greit, men i det utløsningen kom fikk jeg en hodepine jeg aldri har vært borti tidligere. Den forplantet sag fra nakken og oppover bakhodet, og smerten var så sterk at jeg ble liggende på gulvet å brekke meg. Dette varte dog ikke lenger enn et halv minutt, og da var smerten helt borte.

Jeg ble selvsagt litt redd, og det første som slo meg var at blodtrykket hadde blitt for høyt og gjort "skade" der oppe. Imidlertid tenkte jeg ikke noe videre over dette.

Dagen etter, ca 24 timer etter, onanerte jeg igjen, men denne gangen uten å holde pusten. Jeg tenkte ikke noe over det som hadde skjedd dagen i forveien, men akkurat idet jeg kom, kom den samme smerten tilbake. Riktignok ikke like ille, men fortsatt en uutholdlig smerte jeg aldri har kjent maken til.

Nå er jeg mildt sagt veldig redd. Det har gått to dager, og jeg har ikke turt å prøve å onanere igjen. jeg innbiller meg at jeg har litt hodepine hele tiden, men dette kan godt være plasebo.

Hva kan ha skjedd? Vil dette reparere seg selv? Har noen opplevd lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker for 3-4 år siden så onanerte jeg med hodetelefoner på. Jeg fikk noe helt sinssykt vondt i hodet i rundt 5-10 minutter. Aldri skjedd før eller siden.

Lenke til kommentar

Jeg tipper du spente musklene litt for grassalt når du trøkka til på den første runden. Er nok enda ettervirkningene som sitter igjen som du opplevde andre gangen.

Tror jeg ville holdt meg i noen dager til før du fyrer løs igjen, går sikkert bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...