Gå til innhold

Tips til tilbehør til iphone 3gs

Hootie

Anbefalte innlegg

Har i dag bestilt meg iphone 3gs 16gb fra telenor. Så no trenger eg bare tilbehøret til denne...

Eg er elektrikker, så eg må ha eit brukandes deksel siden eg kommer til å ha den i arbeidsbuksa. Bør eg også ha film på skjermen, eller holder det at den er ripefri?

Eg må òg ha meg noken gode hodetelefoner med mikrofon, og mulighet til å te telefonen, bytte sanger og justere volum. Helst uten at eg må ha ekstra overganger. Rekner med at dei hodetelefonene som går på bluetooth suger såpass med strøm at dei ikkje er eit alternativ?

Håper noken her har gode tips.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Har i dag bestilt meg iphone 3gs 16gb fra telenor. Så no trenger eg bare tilbehøret til denne...

Eg er elektrikker, så eg må ha eit brukandes deksel siden eg kommer til å ha den i arbeidsbuksa. Bør eg også ha film på skjermen, eller holder det at den er ripefri?

Eg må òg ha meg noken gode hodetelefoner med mikrofon, og mulighet til å te telefonen, bytte sanger og justere volum. Helst uten at eg må ha ekstra overganger. Rekner med at dei hodetelefonene som går på bluetooth suger såpass med strøm at dei ikkje er eit alternativ?

Håper noken her har gode tips.

Heisann

Grattis med bra valg av telefon :)

Jeg vil anbefalle deg en skjermbeskytter uansett hvor pent du har tenkt å behhandle den. Skjermbeskytteren bytter du enkelt når den blir ripete, det samme kan du ikke gjøre med skjermen. Ellers så er det greit å ha en siliconcase til å dekke både fram og baksiden av iPhonen. Alternativt et deksel i plastikk du kan klikke på baksiden, men denne beskytter ikke så mye av framsiden igjen.

Hodetelefonen som følger med er helt kurrante, men ønsker du litt mere trøkk så bør du gå for in-ear hodetelefoner.

http://www.norphone.no selger det meste av utstyret du er på jakt etter til fornuftige priser.

-Tarild

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...