Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gutter, er dette det som skal til for at dere skal be en jente ut?

Anbefalte innlegg

Er det en du er intressert i, så vær tydelig. Når du tror du er så tydelig du kan være, så vær litt mer tydelig.

Og ikke vær redd for å ta initiativ. Det er en uheldig norm som tilsier at gutta skal være de som tar initiativet, men jeg ser ingen grunn til at det alltid må være tilfellet.

Det kan jo hende at denne fyren har fattet konklusjonen at siden du tok initiativet sist, så vil du ta det nå og hvis du er intressert. At han tyder din mangel på initiativ til det at du ikke er intressert lenger.

Du har et veldig godt poeng der, meeen jeg vil jo ikke virke masete heller da :) Trodde dere mannfolk likte kvinner som spiller "hard to get" ? ;)

Nei, for pokker heller. Er så lei av dette spillet. Hvis en jente sier "kanskje" lyder det for meg som et kontant "NEI!", og følgelig mister jeg interessen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en du er intressert i, så vær tydelig. Når du tror du er så tydelig du kan være, så vær litt mer tydelig.

Og ikke vær redd for å ta initiativ. Det er en uheldig norm som tilsier at gutta skal være de som tar initiativet, men jeg ser ingen grunn til at det alltid må være tilfellet.

Det kan jo hende at denne fyren har fattet konklusjonen at siden du tok initiativet sist, så vil du ta det nå og hvis du er intressert. At han tyder din mangel på initiativ til det at du ikke er intressert lenger.

Du har et veldig godt poeng der, meeen jeg vil jo ikke virke masete heller da :) Trodde dere mannfolk likte kvinner som spiller "hard to get" ? ;)

Jeg liker jenter som tør vise hvem de er og hva de vil ha :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...