VTW Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Spiller spillet Bioshock 2 på PC, og skullle gjerne kunne lagre uten å være online. Har lest litt rundt, og ser ut til at man kan lage en offline-konto som gjør at man vil kunne lagre spillet uten at man er på nett. Noen som kan forklare meg hvordan? Jeg skjønner egentlig generelt lite om den derre Widows LIVE-greia. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hvorfor vill du lage en offline profil? Lenke til kommentar
maikzor Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 hvorfor vill du lage en offline profil? Sikkert for å kunne spille hvis nettet går ned/er på hytta Lenke til kommentar
VTW Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 hvorfor vill du lage en offline profil? Sikkert for å kunne spille hvis nettet går ned/er på hytta korrekt. Eller på toget Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 du kan spille på online accounten din viss du ikke er tilkobla internett, du trenger bare og være online når du lager accounten. og hvorfor har jeg på følelsen av at du har lasta ned en piratkopi av spillet du prøver og spillet? Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Du bare scroller ned der du må godta denne tingen og der står det noe sånt som Create offline profile. Men litt offtopic... Er jeg nødt å spille bishock 1 først? Endret 27. februar 2010 av NoNamesLeft Lenke til kommentar
MamboJambo Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Du må ikke, men du burde. Lenke til kommentar
VTW Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Fant løsningen. http://forums.gamesforwindows.com/t/7889.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå