sffsh Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei. Jeg lurer på om noen av dere har vært i Jæren og hvordan det er der. Kunne tenkt meg å dra dit på ferie til sommeren, spesielt pga de lange vakre strendene. Takk for alle svar. Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg kommer fra Nord-jæren. Det er ikke mange ganger jeg er ute på Jæren der med de lange vakre strendene. Men jeg må bare si at jeg elsker Jæren. I skrivende stund har jeg feber, og har litt problemer med å huske helt hvordan det er, hehe Jeg liker også husene på Jæren, og jeg elsker dialekten! Skriver mer når jeg kommer på noe Lenke til kommentar
sffsh Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Jeg kommer fra Nord-jæren. Det er ikke mange ganger jeg er ute på Jæren der med de lange vakre strendene. Men jeg må bare si at jeg elsker Jæren. I skrivende stund har jeg feber, og har litt problemer med å huske helt hvordan det er, hehe Jeg liker også husene på Jæren, og jeg elsker dialekten! Skriver mer når jeg kommer på noe Hvor på Jæren vil du anbefale oss å dra? Vi har to store hunder med oss, og da er det viktig at stranden ikke er veldig folksom om sommeren. Har hørt en del bra om hellestøstranden, orrestranden,borestranden og brusandstranden... Endret 26. februar 2010 av sffsh Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 (endret) Orre- og Borestranden er fine, og det er veldig lite folk der – perfekt for strandturer. Hunden min kan jage bølger og grave i sanden der i timesvis. Endret 26. februar 2010 av Muzungu Lenke til kommentar
StoreMyen Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 http://www.regionstavanger.com/no/OVERNATTING/Fyr/ Lenke til kommentar
Stigah Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har noen av dere anelse om hvordan vi kan komme oss til Feistein Fyr? Stor sjanse for at vi skal der i morgen, hvis vi bare finner ut når en båt går ut dit. Fant ikke ut noe spesielt på siden der. Lenke til kommentar
Meowchie Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har noen av dere anelse om hvordan vi kan komme oss til Feistein Fyr? Stor sjanse for at vi skal der i morgen, hvis vi bare finner ut når en båt går ut dit. Fant ikke ut noe spesielt på siden der. Feistein fyr har en egen båt som kjører folk som skal over dit. Tror du kan prøve å ringe et av nummerene som stod på siden og spørre der. Hvis jeg ikke husker helt feil kan dere bestemme når båten skal gå, så lenge mannen som kjører båten er på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå