Gå til innhold

Vurderer ferie på Jæren

sffsh

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kommer fra Nord-jæren. Det er ikke mange ganger jeg er ute på Jæren der med de lange vakre strendene.

Men jeg må bare si at jeg elsker Jæren. I skrivende stund har jeg feber, og har litt problemer med å huske helt hvordan det er, hehe :p

Jeg liker også husene på Jæren, og jeg elsker dialekten!

Skriver mer når jeg kommer på noe :)

Lenke til kommentar

Jeg kommer fra Nord-jæren. Det er ikke mange ganger jeg er ute på Jæren der med de lange vakre strendene.

Men jeg må bare si at jeg elsker Jæren. I skrivende stund har jeg feber, og har litt problemer med å huske helt hvordan det er, hehe :p

Jeg liker også husene på Jæren, og jeg elsker dialekten!

Skriver mer når jeg kommer på noe :)

Hvor på Jæren vil du anbefale oss å dra?

Vi har to store hunder med oss, og da er det viktig at stranden ikke er veldig folksom om sommeren. Har hørt en del bra om hellestøstranden, orrestranden,borestranden og brusandstranden... :)

Endret av sffsh
Lenke til kommentar

Har noen av dere anelse om hvordan vi kan komme oss til Feistein Fyr? Stor sjanse for at vi skal der i morgen, hvis vi bare finner ut når en båt går ut dit. Fant ikke ut noe spesielt på siden der.

Feistein fyr har en egen båt som kjører folk som skal over dit. Tror du kan prøve å ringe et av nummerene som stod på siden og spørre der. Hvis jeg ikke husker helt feil kan dere bestemme når båten skal gå, så lenge mannen som kjører båten er på jobb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...