Mats1988 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jaa, var nettopp utfor en ganske stygg ulykke med bilen til mor og far, heldigvis ingen person skader, bare ett knekt tre og en total ødelagt bil. Hadde ikke med meg telefon, så jeg gikk de siste hundre meterne hjem for å fortelle og forvente en krig av dimensjoner, men det som skjer er at de bare ler av meg og sier at det kan skje den beste...og det var det. WHhAAAAT? Hva skjer liksom Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jaa, var nettopp utfor en ganske stygg ulykke med bilen til mor og far, heldigvis ingen person skader, bare ett knekt tre og en total ødelagt bil. Hadde ikke med meg telefon, så jeg gikk de siste hundre meterne hjem for å fortelle og forvente en krig av dimensjoner, men det som skjer er at de bare ler av meg og sier at det kan skje den beste...og det var det. WHhAAAAT? Hva skjer liksom Hva skulle du i skogen? Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jaa, var nettopp utfor en ganske stygg ulykke med bilen til mor og far, heldigvis ingen person skader, bare ett knekt tre og en total ødelagt bil. Hadde ikke med meg telefon, så jeg gikk de siste hundre meterne hjem for å fortelle og forvente en krig av dimensjoner, men det som skjer er at de bare ler av meg og sier at det kan skje den beste...og det var det. WHhAAAAT? Hva skjer liksom Tror ikke jeg hadde fått den samme reaksjonen hvis jeg hadde vært i sammen situasjon gitt. Kanskje heldig med den? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Alle kan være uheldig. Spørsmålet er vel om du kjørte uforsvarlig, noe jeg ikke tror du er siden de bare lo. Kanskje de hadde veddemål, om når du krasja eller var de bare dritt lei bilen. Er du god å kjøre bil? Lenke til kommentar
FlatBeat Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 De har nok bare røykt litt jazztobakk når du var ute... Lenke til kommentar
anordne Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 hehe.. turte ikke skrive det jeg Lenke til kommentar
r00tsystem32 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Høres ut som du har drømmeforeldrene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Eventuelt forståelsesfulle foreldre som alle burde hatt. Selvfølgelig kan det skje den beste. Men så absolutt skulle reaksjonen ha vært annerledes dersom det var uvettig kjøring som var årsaken til ulykken, men så lenge det ikke er personskader så var de nok gla for det. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Tror nok det at de ler er nok en forsvars mekkanisme. De er nok innerst inne redd for og miste deg, og kjempe glad at du overlevde uten en skramme. Vær glad for reaksjonen du fikk, selv om den kanskje virker bizzar. Endret 25. februar 2010 av Fritz0r Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Hei. Skal du felle trær så bruker jeg motorsag... :!: Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Hogger trær med hendene. Har nå ankommet huset mitt, minus bilen min...den skulle de ha helt til den jeg var uheldig med ble ferdig, men men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå