AndersT2 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Endelig ser det ut til at NRK komme til å sende Oscar utdelingen live, i hvertfall hvis VG har det korrekt: http://www.vg.no/film/artikkel.php?artid=579585 Står helt nederst. Det er ikke noe bekreftet på NRK sine side, men håper inderlig det er sant, er lei av å måtte lete livet av meg for å få sett den live. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Heldigvis så viser også NRK sitt sendeskjema at de kommer til å sende, sendingene starter 23.15, men de har dyttet inn filmen "L.A. Confidential" inni også. Absolutt ingen dårlig film, men gidder ikke se den når man har den på Blu-ray. Siril Heyerdal skal være programleder. Håper inderlig ikke dette blir noe Synnøve Svabø oppstyr. Håper det blir minimalt med prating under selve showet. Helst at de kun prater i de amerikanske reklamepausene. Håper også at NRK ikke gjør det samme irriterende som både Svenskt TV4 og Svensk TV gjorde når de sende showet, at de mot slutten, siden det gikk litt over tid, begynte å vise nyheter og godmorgen sverige. Slik at de siste kategoriene faktisk ikke ble vist sikkelig. Tror jeg aldri har vært stå sinna før, som når TV4 begynte å vise traffikk meldinger i stedet for Oscaren. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 En egen artikkel om dette hos NRK. Er det håp at dette kan sendes i HD? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 I likhet med da de sendte Super Bowl, mistenker jeg at de kommer til å ha et ekspertpanel som sitter og prater i de amerikanske reklamepausene. Dette fungerte i alle fall bra under Super Bowl og jeg gleder meg allerede til neste Søndag. =) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Det er litt piss at de skriver at de har prøvd å sende den i flere år, og ikke fått lov pga rettighetene. Har spurt utallige ganger før, og da har svaret vært at det er for dyrt. Samt at det går om natten. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Rettighetstrøbbel tror jeg heller ikke noe på. NRK har jo tross alt alltid sendt en redigert utgave noen dager senere. Har nok heller vært snakk om økonomiske og sendemessige prioriteringer. Egentlig forståelig, ettersom sendingen går natt til mandag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå