Gå til innhold

Oscar-utedelingen på NRK? Ser slik ut

AndersT2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Heldigvis så viser også NRK sitt sendeskjema at de kommer til å sende, sendingene starter 23.15, men de har dyttet inn filmen "L.A. Confidential" inni også. Absolutt ingen dårlig film, men gidder ikke se den når man har den på Blu-ray.

Siril Heyerdal skal være programleder. Håper inderlig ikke dette blir noe Synnøve Svabø oppstyr. Håper det blir minimalt med prating under selve showet. Helst at de kun prater i de amerikanske reklamepausene.

Håper også at NRK ikke gjør det samme irriterende som både Svenskt TV4 og Svensk TV gjorde når de sende showet, at de mot slutten, siden det gikk litt over tid, begynte å vise nyheter og godmorgen sverige. Slik at de siste kategoriene faktisk ikke ble vist sikkelig. Tror jeg aldri har vært stå sinna før, som når TV4 begynte å vise traffikk meldinger i stedet for Oscaren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

I likhet med da de sendte Super Bowl, mistenker jeg at de kommer til å ha et ekspertpanel som sitter og prater i de amerikanske reklamepausene. Dette fungerte i alle fall bra under Super Bowl og jeg gleder meg allerede til neste Søndag. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...