AvidGamer Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Hvor har du funnet disse anmeldelsene? Har søkt rundt overalt og ikke funnet en eneste tilbakemelding på denne samsungen. Ingen offisiel test, men tilbakemeldinger/tester av brukere som har kjøpt er det plenty av: Bare google "le46b530 review" http://www.testfreaks.co.uk/tvs/samsung-le46b530/ Endret 27. februar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Gråimport er modeller som er laget for det ikke-nordiske marked. Dermed nekter Samsung Nordic å ta garantisakene, og de må sendes til det internasjonale Samsung såvidt jeg skjønner. Men ærlig talt, dra i en butikk og SE bildene. Da vet du i hvertfall hva du får. Er langt fra sikkert at du vil bli fornøyd med 5604 eller 535. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 28. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2010 Skal dra en tur ned i byen på mandag å se på utvalget. Problemet er jo bare at de mest sannsynlig ikke har di aktuelle tvene jeg har tenkt på til nå da. Men tror dere 535 vil være et trygt og godt kjøp? Lenke til kommentar
Neville Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Har nå vært å sett på forskjellige samsung-modeller, og jeg ble rett og slett imponert. Tror jeg skal bestille denne tven, om det ikke er noen som har noen gode argumenter mot dette? Lenke til kommentar
Rairai Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Jeg har som sagt knall erfaring, og flere av mine venner/kollegaer og familie har også gått til innkjøp av de (samsung tv'er), og har ikke hørt noe negativt ennå. Klart gå for 46" over 40" spør du meg. Endret 1. mars 2010 av Rairai Lenke til kommentar
Neville Skrevet 1. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2010 Ja, synes det virker veldig overbevisende nå. Selvfølgelig har jo Netshop satt opp prisen på denne modellen til 7000 kr nå, men dere mener fortsatt det er verdt å betale over 1000 kr ekstra for 4-7 tommer? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 (endret) Surt, du skulle ikke kaste bort så mye tid...men ja, jeg hadde betalt det ekstra beløpet. Hadde ringt de og forsøkt å prute. Endret 1. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Hadde ringt de og forsøkt å prute. Det er faktisk ikke så vanskelig som du tror. Prøv å si følgende: "Jeg har siklet på TVen en god stund og har akkurat fått nok penger til å kjøpe denne TVen, jeg kommer hjem og ser at den er satt opp til 7000 kroner. Jeg gledet meg så mye til denne TVen". Funker supert Lenke til kommentar
Neville Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 Der var epost sendt! Blir spennende å se hvilken tilbakemelding man får Lenke til kommentar
Neville Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Dette fikk jeg til svar: Hei, Dessverre kan jeg ikke redusere prisen på denne varen på grunnlag av tidligere tilbud, Vi har derimot gode og rimelige TVer i en rimelig prisklasse, men noe mindre størrelse. F.eks: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=128701 Takk for at du handler på NetShop.no Med vennlig hilsen Theodor Nygård _________________ Bør jeg legge inn over 1000 kr ekstra for disse små ekstra tommene, eller vurdere et mindre igjen? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Ville legge ut de 1000Kr mer. Har vært ute i den siste uken og sett på TVer selv, og Philips sine er ikke bra i bilde kontra konkurendene. Faktisk så kunne jeg se pixler og merkelig "tåke" mellom fargene, selv på se svindyre Philips TVene. Samsung, LG og Sony derimot var strøkne. 4 tommer høres ut som lite, men det er stor forskjell visuelt. Dette er jo ca10cm. Endret 3. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Neville Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Hvordan var Samsung, LG og Sony opp mot hverandre da? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Sony hadde ekstrem bra svart nivå, men fargene hadde høy kontrast. Dette er jo egnetlig ikke negativt siden du kan jo stille ned farge intensiteten selv, og høyere farge vil jo si at fargene vil forbli bra etter åra. Samsung og LG var svært like på svart nivå og farge, fargene var mye mer naturlige enn Sony, mens Samsungen hadde noe mer "crisp" bilde. Men nå var dette snakk om TVer i 20000 Kr klassen. Denne sammenligningen vil ikke nødvendigvis si at de i 7000Kr klassen har samme egenskapene. Men nå virker du som en meget ubesluttsom/usikker person. Du må ikke drukne deg i alle de forskjellige spesifikasjonene osv. Bare fin en TV som passer bra til lommeboka, og som du synes er flott design og sats på den. Som regel er det lite forskjell mellom produktene i samme prisklasse. Endret 3. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Anbefaler deg å se dagens FBI på NRKs nett-TV. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 Takk for hjelpen! Er bare litt vanskelig å bestemme seg når man er 15 år og skal bruke så mye av egen lommebok på en tv, men tror jeg vil satse på samsugen. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Anbefaler deg å se dagens FBI på NRKs nett-TV. Skal de teste TVer? Har du link? Var på nrk.no men fant ikke noe FBI greier. Takk for hjelpen! Er bare litt vanskelig å bestemme seg når man er 15 år og skal bruke så mye av egen lommebok på en tv, men tror jeg vil satse på samsugen. Ah ok, var ikke klar over du var 15. Tror ikke du vil bli skuffet over Samsungen. Endret 3. mars 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) De testet TVer i den prisklassen og størrelsen du er ute etter. Testvinneren burde sjekkes ut. http://www1.nrk.no/nett-tv/prosjekt/67 Det kommer der i løpet av kvelden. Edit: Det ligger ute allerede. Se videoklippet i denne artikkelen. Endret 3. mars 2010 av JanFr Lenke til kommentar
Neville Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Den der skulle så absolutt vært vurdert, men synd jeg har utelukket plasma da. Tven skal som sagt brukes mest til spilling, og da egner vell plasma seg dårlig har jeg hørt? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Nope, egner seg sinnsykt mye bedre. Lavere responstid gjør at alt henger mye bedre med. Det er direkte slitsomt og spille på en lcd etter å ha prøvd på plasma. Lenke til kommentar
Neville Skrevet 4. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2010 Hvordan er det med at bildet brenner seg fast da? Kjenner flere som bare skulle hente seg en cola på kjøkkenet, og når de kom tilbake var bildet helt brent. Er det noe farlig med brenning, og kan det få konsekvenser for tven i senere tid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå