Rainy Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Lurer på hvordan dette kameraet er? Og hva det er verdt å gi for et. Er min mor som har fått tilbud om å kjøpe et av en kollega. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Lurer på hvordan dette kameraet er? Og hva det er verdt å gi for et. Er min mor som har fått tilbud om å kjøpe et av en kollega. Her kan du se en liten video og lese en test av FX30. Det er et kjekt lite kamera, er enkelt å bruke, har en fin brennvidde (28-100mm), og tar bra bilder (ISO 100-200). Kameraet kom for 3 år siden (2007) og er blitt oppdatert minst 3 ganger siden. Digitalkameraer blir fort utdaterte, og holder seg svært dårlig i pris. Det kommer stadig noe nytt som er litt bedre og gjerne litt biligere enn forrige modell. Det er vanskelig å anslå en fornuftig pris. (Dersom prisen er over 400,- ville jeg heller handlet Nytt, fått et minst like godt kamera og fulle forbrukerrettigheter.) Jeg er også generelt skeptisk til å drive handel med familie, venner, kollegaer og gode bekjente. Det kan gå veldig galt. Lenke til kommentar
Rainy Skrevet 26. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2010 Lurer på hvordan dette kameraet er? Og hva det er verdt å gi for et. Er min mor som har fått tilbud om å kjøpe et av en kollega. Her kan du se en liten video og lese en test av FX30. Det er et kjekt lite kamera, er enkelt å bruke, har en fin brennvidde (28-100mm), og tar bra bilder (ISO 100-200). Kameraet kom for 3 år siden (2007) og er blitt oppdatert minst 3 ganger siden. Digitalkameraer blir fort utdaterte, og holder seg svært dårlig i pris. Det kommer stadig noe nytt som er litt bedre og gjerne litt biligere enn forrige modell. Det er vanskelig å anslå en fornuftig pris. (Dersom prisen er over 400,- ville jeg heller handlet Nytt, fått et minst like godt kamera og fulle forbrukerrettigheter.) Ja, jeg ser poenget ditt og er enig. Tror prisen var 300, og ville kanskje tro at det var verdt den prisen? Jeg er også generelt skeptisk til å drive handel med familie, venner, kollegaer og gode bekjente. Det kan gå veldig galt. Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Rainy: "Ja, jeg ser poenget ditt og er enig. Tror prisen var 300, og ville kanskje tro at det var verdt den prisen?" Er kameraet fint behandlet er det verd 300,- kroner. (Går kameraet i stykker har man uansett ikke tapt stort.) Om det er mye brukt, er det kjekt med et nytt batteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå