zZzZz Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Når man er nybegynner på Linux, så er ikke hovedpoenget å få systemet så raskt som mulig, da er det å lære seg noe om Linux. Slackware vil nok være litt ambisiøst om du nettopp har "konvertert". RH var min første Linux-distro, og selv om jeg merker forskjell i fart på den og Slackware, som jeg har nå, så vil jeg anbefale RH. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Du har så rett så rett.. Jeg begynte også med RH, holdt meg _strengt_ til det i noen år, før jeg nå har begynt med slack hvor man kan gjøre litt mer som man vil så lenge man vet hva man gjør og hvordan man skal gjøre det. Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 takk for alle svar. tror jeg holder meg til redhat en stund til. (ennå ikke klart å legge inn bitchX) :oops: edit: lærte nettopp at linux er CaSe SeNsItIvE :smile: Lenke til kommentar
xeon Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hehe.. CS ja.. Har du lagt inn apt? Hvis ikke sjekk faq Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå