2Key Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Hei!!! Her kommer et ganske newbie spørsmål, men kan noen si meg hva GPL og FSF står for, eller gi meg en url hvor jeg kan lese litt om det. Jeg skummleste noe om det før, men av en eller rar grunn så forsvant det bare rett ut av hodet mitt:) Jeg har sikker like lang hukomelse som en gullfisk:) Uansett kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 FSF står for Free Software Foundation (www.fsf.org). Det står masse info om GPL-lisensen også på hjemmesida til FSF under 'Software Licenses'. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 FSF står for Free Software Foundation (www.fsf.org). Det står masse info om GPL-lisensen også på hjemmesida til FSF under 'Software Licenses'. Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 FSF står for Free Software Foundation (www.fsf.org). Det står masse info om GPL-lisensen også på hjemmesida til FSF under 'Software Licenses'. Sorry folkens! Et eller annet klikka, var ikke meningen å poste 3 ganger... Ser ikke ut som det går an å slette meldinger heller [ Denne Melding var redigert av: Langbein på 2002-01-28 20:08 ] Lenke til kommentar
2Key Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Takk Men jeg fikk med meg svaret ditt den første gangen:) Men uansett takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå