Medrakil Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Går og sikler på KOSS Porta Pro headphones, og lurer på om det er noen som vet hvor de er billige? Fant dem til 53$ (365kr) uten frakt hos ccrane.com. http://www.ccrane.com/koss_porta_pro_in_ra...accessories.asp Noen som har erfaringer med sjappa? Noen som vet om jeg får benyttet garantien i en butikk i Norge hvis jeg kjøper dem på web i USA? Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 går fint å bruke garantien i norge ja. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Snakket med en ekspeditør og han sa at [bred nordlansk] ja, førr viss du ska' importer' eitt par tellefona fra statan, ja da må du nokk regne med fæmm-sækks-huinndre krona i toill og frakt [/bred nordlandsk] Medmindre noen kan avkrefte dette så dropper jeg å kjøpe i utlandet. Men er det noen som vet hvor jeg får dem billig i Norge da? Lenke til kommentar
JoaJoa Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Til opplysning: Du får dem til 49$ på Koss sine hjemmesider. Men tror det var noen som nevnte 200kr i toll og frakt. Vil tro det er billigere å kjøpe dem i Norge. Sporta Pro versjonen er mye billigere, men skal visst ha de samme elementene. Sikkert fordi at de ikke har den samme "kultstatusen" som Porta Pro. De har jo vært uendret i 15 år nå.. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Du slipper toll paa cd-er og dvd-er fra utlandet hvis du har handlet for under 200 kr. hvis CD-er,DVD-er og headphones gaar under samme kategori(elektronik maa du nokk reine med 24 moms ja. Vet ikke hvor mye Moms du betaler for elektorinkk i USA men det er sikkert litt. Du skal jo ikke betale moms for en ting to ganger saa du skal nokk reine med en liten reduksjon. de koster for oeyeblikket 700 kr paa akers mic, men mener jeg saa dem en plass for 550 kr,men om det var paa tilbud eller om det var ordinaerpris det vet jeg ikke. Konklusjon: Mest sansynligt vil du ikke tjene penger paa og kjoepe koss porta pro i usa med mindre du skal der paa feri og kan putte dem langt nedi sekken en plass hvor tollen ikke kommer til. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 8. juni 2003 Del Skrevet 8. juni 2003 Ville heller vurdert koss ur-40 porta pro tåler ekstremt lite. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ja men saa er det jo livslang garanti paa dem slik at du faar nye(fiksa) hvis de blir oedelagt Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Ja, men det er ikke helt stabil lyd i dem selv om de er helt nye heller. Hadde gladeli bytta mine porta pro i ett ur-40 Lenke til kommentar
evorkahn Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 enig med yngvejos portapro tåler veldig lite. har ødelagt 2 siden jul og de har bare lagt ved siden av pcen. Ur-40 er et bedre valg. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 UR-40 så jo bra ut da... *skjønne at PortaPro kanskje ikke er så ideelle likevel, og tenke seg om to eller flere ganger* Lenke til kommentar
einis Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 porta pro er veldig ideelle! lette, portable, kan legges sammen..bruke lite strøm og god lyd. absolute hifi i oslo selger de for 549kr tror e. jeg har hatt de et års tid og er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 10. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2003 Åjoda, de er absolutt verd å vurdere, er klar over det, men det fikk meg til å innse at det kanskje finnes noen mer ideelle... Det er godt mulig jeg ender opp med PortaPro, men da er det i hjvert fall et mer gjennomtenkt kjøp... Lenke til kommentar
Zachzi Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Ville heller vurdert koss ur-40 porta pro tåler ekstremt lite. Dette synes jeg virket rart. Jeg jogger med mine hver eneste dag. i både sol, regn og det som er. Har også mistet de flere ganger i bakken samt sluppet en bag oppå en gang. De fungerer fremdeles som nye. Lenke til kommentar
volumone Skrevet 10. juni 2003 Del Skrevet 10. juni 2003 Vis du vil ha de billig så kjøper du de på Gulltronix på Oxford Street en gang du er i London. Jeg fikk de for 30£ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå