Gå til innhold

KOSS PortaPro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Snakket med en ekspeditør og han sa at

[bred nordlansk] ja, førr viss du ska' importer' eitt par tellefona fra statan, ja da må du nokk regne med fæmm-sækks-huinndre krona i toill og frakt [/bred nordlandsk]

Medmindre noen kan avkrefte dette så dropper jeg å kjøpe i utlandet. Men er det noen som vet hvor jeg får dem billig i Norge da?

Lenke til kommentar

Til opplysning: Du får dem til 49$ på Koss sine hjemmesider. Men tror det var noen som nevnte 200kr i toll og frakt. Vil tro det er billigere å kjøpe dem i Norge. Sporta Pro versjonen er mye billigere, men skal visst ha de samme elementene. Sikkert fordi at de ikke har den samme "kultstatusen" som Porta Pro. De har jo vært uendret i 15 år nå.. :yes:

Lenke til kommentar

Du slipper toll paa cd-er og dvd-er fra utlandet hvis du har handlet for under 200 kr.

hvis CD-er,DVD-er og headphones gaar under samme kategori(elektronik maa du nokk reine med 24 moms ja.

Vet ikke hvor mye Moms du betaler for elektorinkk i USA men det er sikkert litt.

Du skal jo ikke betale moms for en ting to ganger saa du skal nokk reine med en liten reduksjon.

de koster for oeyeblikket 700 kr paa akers mic, men mener jeg saa dem en plass for 550 kr,men om det var paa tilbud eller om det var ordinaerpris det vet jeg ikke.

Konklusjon: Mest sansynligt vil du ikke tjene penger paa og kjoepe koss porta pro i usa med mindre du skal der paa feri og kan putte dem langt nedi sekken en plass hvor tollen ikke kommer til.

Lenke til kommentar
Ville heller vurdert koss ur-40 porta pro tåler ekstremt lite.

Dette synes jeg virket rart. Jeg jogger med mine hver eneste dag. i både sol, regn og det som er. Har også mistet de flere ganger i bakken samt sluppet en bag oppå en gang. De fungerer fremdeles som nye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...