Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er tydelig at det er forskjellige grupper lyttere her i tråden: de som liker mer slow dubstep som Benga, Skream + de låtene rett over, og de som liker raskere, filthiere dubstep med fete drops som Skrillex, Flux Pavilion og Excision. Det er også de som liker begge. Kan vi ikke bare la det være sånn?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er tydelig at det er forskjellige grupper lyttere her i tråden: de som liker mer slow dubstep som Benga, Skream + de låtene rett over, og de som liker raskere, filthiere dubstep med fete drops som Skrillex, Flux Pavilion og Excision. Det er også de som liker begge. Kan vi ikke bare la det være sånn?

 

Joda, men synes det skal være lov å si det man mener om en sang, uansett om det er positivt eller negativt :)

 

Denne sangen var digg: http://www.youtube.com/watch?v=V7-XLL3nbYU

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Joda, men synes det skal være lov å si det man mener om en sang, uansett om det er positivt eller negativt :)

 

Denne sangen var digg:

Det er klart det skal være lov å si hva man mener, men man må regne med at det potensielt kan avsløre en total kunnskapsmangel.

 

Det ser for eksempel ikke så bra ut å i en dubstep-tråd kritisere en av verdens klart mest anerkjente dubstep-produsenter, for så å poste en electro-låt i samme tråd.

Endret av Lord Britishface
Lenke til kommentar

Musikksmak går etter min mening ikke ut på kunnskap. Når jeg sier at det er den verste dubsteplåten jeg har hørt, er det fordi jeg syns det, ikke for at alle andre skal mene det samme. Uansett hvor kjent en artist er, forandrer ikke det min mening om sangen.

 

Når det gjelder sangen jeg postet vil jeg si at den sangen har veldig mye til felles med dubstepsjangeren. Den har 140 bpm, droppet og bassen man finner i mange dubstepsanger. Jeg tok også et lite søk på sangen på diverse musikksider, blant annet beatport og alle plasser sto det at sangen tilhørte sjangeren dubstep.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...