dePt Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har i hvertfall hørt Guilt- Nero på P3 OMG!!! var jo faen meg 3D på Play for Real video'en !!! SYKT Beklager elendig formulering. Jeg tviler på at Mt Eden sin remix har blitt spilt på P3. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Mye skrillex hat i denne tråden, men jeg våger meg alikavel! love in motion! Gleder meg til konserten! 2 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Mye skrillex hat i denne tråden, men jeg våger meg alikavel! love in motion! Gleder meg til konserten! Allerede postet en del ganger Gleder meg sjæl, haters gonna hate Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Mye skrillex hat i denne tråden, men jeg våger meg alikavel! love in motion! Gleder meg til konserten! Allerede postet en del ganger Gleder meg sjæl, haters gonna hate Me three! Konserten blir feit, alle som hater veit vel egentlig ikke hva de prater om. Jeg driter i hvor mange fjortiser som hører på Skrillex - bra musikk er bra musikk er bra musikk. Og seriøst, FP?! Det kommer til å ta AV! 2 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Veldig mye likt som bass, synths i hver sang omtrent siden "scary monsters and nice sprites" EP'en hans. Får håpe at han kommer med noen nye bass rytmer, må ha en forandring snart, ellers havner han på hylla forevvah! Endret 26. september 2011 av Berniy Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Selv hadde jeg ønsket at Skrillex droppet noe av de super high pitched vokalene han bruker i annenhver låt. Var ikke det kult på nittitallet? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Bare 56.5 dager igjen nå! 1 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Bare 4 månder til Wobbleland 2012 Edit: OMFG FUNTCASE TAR AV !!! http://www.youtube.com/watch?v=3JDPvgUf4wo Endret 26. september 2011 av Berniy 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Jeg har i hvertfall hørt Guilt- Nero på P3 OMG!!! var jo faen meg 3D på Play for Real video'en !!! SYKT Beklager elendig formulering. Jeg tviler på at Mt Eden sin remix har blitt spilt på P3. Du hadde rett, det var Nero - guilt. Hvem sin remix det er aner jeg ikke. Takk Endret 27. september 2011 av Anathema Lenke til kommentar
greenman Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Sorry hvis den er her. Forholdsvis ny fra Skrillex: http://www.youtube.com/watch?v=-h6aF4sWc3c&feature=player_embedded 1 Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Pøker på med en litt mer "oldschool" dubsteplåt fra en artist jeg har snakka en del med, Fidelium. Er ikke på noen måte likt mye av det som er mye postet her, men likevel sykt fett! http://soundcloud.com/fidelium/fidelium-the-volcanist-1 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Veldig mye likt som bass, synths i hver sang omtrent siden "scary monsters and nice sprites" EP'en hans. Får håpe at han kommer med noen nye bass rytmer, må ha en forandring snart, ellers havner han på hylla forevvah! akkurat det, hver eneste sang skrillex har gjort er bare scary monsters som har blitt kasta nedi en blender sammen med litt annen guffe og ut kommer ei ny skrillex låt Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Veldig mye likt som bass, synths i hver sang omtrent siden "scary monsters and nice sprites" EP'en hans. Får håpe at han kommer med noen nye bass rytmer, må ha en forandring snart, ellers havner han på hylla forevvah! akkurat det, hver eneste sang skrillex har gjort er bare scary monsters som har blitt kasta nedi en blender sammen med litt annen guffe og ut kommer ei ny skrillex låt Pøh. (Har egentlig ikke mer å si om det) 3 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 ^fantastiskt bra svar. altså det er greit å ha "en sound" alle produsenter har sin egen stil, og joda skrillex kan det han driver med, men det er lov å prøve seg på noe nytt innimellom IMO. IMO så er alt skrillex gjør å finne en ny måte han kan "smelte av trynet" til enda en idiot som tror at skrillex er fasiten på hva dubstep er Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skrillex er fasiten på kjedelig møl i disse dager. Så mye annet bra som kommer ut, så gidder ikke å bry meg om hva skrillex kommer ut med. 2 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Her er en god-låt. Dubba Jonny har en fin balanse mellom filth og melodi som passer meg bra: http://www.youtube.com/watch?v=ufjqQDQfpMo 3 Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 IMO har Skrillex ganske mange fete remixer, mens hans egne låter produsert fra scratch har veldig mye av det samme. 2 Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Han er god live det skal han ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå