Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye skrillex hat i denne tråden, men jeg våger meg alikavel! love in motion!

 

 

Gleder meg til konserten!

Allerede postet en del ganger :p

 

Gleder meg sjæl, haters gonna hate

 

Me three! Konserten blir feit, alle som hater veit vel egentlig ikke hva de prater om. Jeg driter i hvor mange fjortiser som hører på Skrillex - bra musikk er bra musikk er bra musikk. Og seriøst, FP?! Det kommer til å ta AV!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har i hvertfall hørt Guilt- Nero på P3 ;)

 

OMG!!! var jo faen meg 3D på Play for Real video'en !!! SYKT

 

Beklager elendig formulering. Jeg tviler på at Mt Eden sin remix har blitt spilt på P3.

 

 

Du hadde rett, det var Nero - guilt. Hvem sin remix det er aner jeg ikke. Takk :)

Endret av Anathema
Lenke til kommentar

Veldig mye likt som bass, synths i hver sang omtrent siden "scary monsters and nice sprites" EP'en hans. Får håpe at han kommer med noen nye bass rytmer, må ha en forandring snart, ellers havner han på hylla forevvah!

 

akkurat det, hver eneste sang skrillex har gjort er bare scary monsters som har blitt kasta nedi en blender sammen med litt annen guffe og ut kommer ei ny skrillex låt

Lenke til kommentar

Veldig mye likt som bass, synths i hver sang omtrent siden "scary monsters and nice sprites" EP'en hans. Får håpe at han kommer med noen nye bass rytmer, må ha en forandring snart, ellers havner han på hylla forevvah!

 

akkurat det, hver eneste sang skrillex har gjort er bare scary monsters som har blitt kasta nedi en blender sammen med litt annen guffe og ut kommer ei ny skrillex låt

 

Pøh. (Har egentlig ikke mer å si om det)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

^fantastiskt bra svar.

 

altså det er greit å ha "en sound" alle produsenter har sin egen stil, og joda skrillex kan det han driver med, men det er lov å prøve seg på noe nytt innimellom IMO.

IMO så er alt skrillex gjør å finne en ny måte han kan "smelte av trynet" til enda en idiot som tror at skrillex er fasiten på hva dubstep er

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...