Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm. Dubstep er nytt for meg. Men jeg trur jeg liker det faktisk:p. Noe huseieren min tydligvis ikke gjør :innocent: .

 

Satt på en sang litt før i dag når jeg skulle prøve ut cerwin vega anlegget jeg har lånt. Full guffe og greier siden huseier var borte (trudde jeg)..

Aldri hørt noen skrike så jævli høyt før! "ER DU STOKK DUM, ELLER HAR DET BARE KLIKKA HELT FOR DEG?!?!?????. SKRU AV...NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!"

 

Anyway.. Noen som kan hjelpe meg med å åpne linker jeg finner her i spotify?. Kommer opp sånn "åpne lenke i hvilket program" elns. Prøvde i spotify.exe men skjedde ingenting:(.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album.

 

Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album.

 

Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på.

Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter ;) Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album.

 

Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på.

Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter ;)

 

Var der i går ja ;)

Lenke til kommentar

Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album.

 

Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på.

Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter ;)

 

Var der i går ja ;)

Fett, det var mad stemning! Husker jeg spilte dubstep i et par timer der sammen med han som var DJ i går faktisk., for litt over et år siden. Folk digga det litt da også men nå begynner folk faktisk å skjønne greia, sykt hvor mye forskjell vi merker bare på ett år!
Lenke til kommentar

Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album.

 

Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på.

Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter ;)

 

 

Hvor drar man ut i Oslo for og høre Dubstep ?

 

Husker de spillte det på Skaugum, i fjor vinter i sammenheng med artic open, Dj'n der starta det hele med Pro Nails og da klikka alle!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...