weebl Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 om du leser litt tilbake i denne tråden finner du lett ut det Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Digger videoen http://www.youtube.com/watch?v=eOofWzI3flA ♥♫ ϟҞṜḯ||ΞХ ♫♥ Endret 6. august 2011 av Hille 1 Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 6. august 2011 Del Skrevet 6. august 2011 (endret) Holder på å lage en dubstep remix av Eiffel 65s 80's Stars. Fortell meg gjerne hva dere synes. Endret 6. august 2011 av Grønås 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 om du leser litt tilbake i denne tråden finner du lett ut det Så istedenfor et ja/nei svar, så er jeg nødt å lete? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det var faktisk på forrige siden. http://www.myspace.com/events/View/11642150/S-K-R-I-L-L-E-X/Spektrum http://www.billettservice.no/event/SKRILLEX-LIVE-billetter/OSP2211 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det var faktisk på forrige siden. http://www.myspace.com/events/View/11642150/S-K-R-I-L-L-E-X/Spektrum http://www.billettservice.no/event/SKRILLEX-LIVE-billetter/OSP2211 Hmm, hva vil VIP si? Får vi møte Skrillex da? Mulig jeg stikker opp til Oslo for en skrillex konsert ^^ Lenke til kommentar
pezettell Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Holder på å lage en dubstep remix av Eiffel 65s 80's Stars. Fortell meg gjerne hva dere synes. sykt! Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hmm, hva vil VIP si? Får vi møte Skrillex da? Tviler heller på det du, det er nok bare en del av tribunen elns som er satt av hvor det er mer plass og lettere å komme til baren osv regner jeg med Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Hmm, hva vil VIP si? Får vi møte Skrillex da? Tviler heller på det du, det er nok bare en del av tribunen elns som er satt av hvor det er mer plass og lettere å komme til baren osv regner jeg med Min lillebror ble ganske lei seg også, 18 år aldergrense. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 man må nok være 18 for å få med seg det meste av kule konserter I Norge. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Holder på å lage en dubstep remix av Eiffel 65s 80's Stars. Fortell meg gjerne hva dere synes. Najs. Er det LMMS du bruker? Har ikke testet det. Har aldri greid å bestemme meg for hva jeg skal satse på etter Fast Tracker 2 Har prøvd Reason (og litt ReBirth før det), FL Studio, og har tilgang til Ableton Live, bare ikke tatt meg tid til å teste det ennå. Men har blitt inspirert til å begynne å lage musikk igjen etter jeg begynte for alvor å høre på dubstep, så lurte på om du hadde noen kommentarer til LMMS og andre DAW-er. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan en komme inn hvis man drar med noen som er over 18? :| Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kan en komme inn hvis man drar med noen som er over 18? :| Er du under 18 år kommer du ikke inn uansett hvem du måtte dra sammen med. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er alkoholsalg regner jeg med. Derfor er det 18 års. Lenke til kommentar
magiQ Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Det er alkoholsalg regner jeg med. Derfor er det 18 års. Var på Metallica med min søster, og der solgte de alkohol. Kom meg inn uten å vise legitimasjon. Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Kommer jo an på om det er aldersgrense i baren eller ved døra da Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 Synes det er greit med 18-års grense jeg. Da går det jo litt fortere å kjøpe øl. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 7. august 2011 Del Skrevet 7. august 2011 (endret) Holder på å lage en dubstep remix av Eiffel 65s 80's Stars. Fortell meg gjerne hva dere synes. Najs. Er det LMMS du bruker? Har ikke testet det. Har aldri greid å bestemme meg for hva jeg skal satse på etter Fast Tracker 2 Har prøvd Reason (og litt ReBirth før det), FL Studio, og har tilgang til Ableton Live, bare ikke tatt meg tid til å teste det ennå. Men har blitt inspirert til å begynne å lage musikk igjen etter jeg begynte for alvor å høre på dubstep, så lurte på om du hadde noen kommentarer til LMMS og andre DAW-er. Det er LMMS ja. Vet en hvordan å bruke det, så blir det bra. EDIT: Har ikke erfaring med andre DAWs så jeg har bare å si at LMMS er veldig bra til å være gratis. Eneste ulempen er vel noen få bugs, men det har jeg lært meg å venne meg til. Endret 7. august 2011 av Grønås Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 8. august 2011 Del Skrevet 8. august 2011 VIP er ikke å møte skrillex, det er back stage. Vip er heller at du betaler mer for litt bedre plass, bedre utsikt og sannsynligvis bedre doer og mulighet til å kjøpe sterkere drinker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå