Gå til innhold

Dubstep-tråden

*F*

Anbefalte innlegg

Jeg får nesten fortelle det til menigheten: Til de av dere som ikke har hørt... Skrillex kommer til Spektrum 22 november :) Jeg kjenner folk på Spektrum, så jeg har gjesteliste, HoHOOOO!

Håper virkelig dette stemmer og at jeg klarer å klore til meg en billett på gulvet! :D

Edit: Sjekket hjemmesiden til Skrillex. Og ja, det stemmer.

You doubt my intel, son? :tease:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg får nesten fortelle det til menigheten: Til de av dere som ikke har hørt... Skrillex kommer til Spektrum 22 november :) Jeg kjenner folk på Spektrum, så jeg har gjesteliste, HoHOOOO!

Kult! Da håper jeg at Bastø Fosen er så snille at jeg får en friperiode akkurat i den tiden. :p

Lenke til kommentar

Og der kom billettene til salg.

Bruk denne linken, da de ikke har kommet ut for ordinær salg ennå.

http://www.billettservice.no/event/SKRILLEX-LIVE-billetter/OSP2211

Billettene kommer for ordinært salg i morgen, onsdag 3 august, kl 09.00. Frem til da kan man bare kjøpe dem gjennom forhåndssalg for de som abonnerer på nyhetsbrev fra Oslo Spektrum. Din link "virker" altså ikke før i morgen :p

Lenke til kommentar

Jeg hører gjennom rundt 15-20 releases hver dag, og det er sjelden at nakkehårene reiser seg som de gjør akkurat nå her jeg sitter med den nye EPen fra Heavy Artillery Recordings - 23: Discordia EP. Om dubstep fortsetter i denne retningen her så gleder jeg meg som en morraknuller! Ord blir fattige....

Endret av thismeanswar
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Og sånn når det gjelder overgrep og misbruk av trommehinner, er den her minst på topp tre hittil i år: Diplo & Datsik - "Pick Your Poison feat. Kay" HERREGUUUUD!

Jesus fuck den var feit, jævlig kul duo i grunn!

Denne er mer på grime-siden av spekteret, men dette har vært ukas låt for meg. Nintendo-tingggg

SRC - Goin' Out (Swindle Remix)

http://www.youtube.com/watch?v=nn2RliwzjTo

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hører gjennom rundt 15-20 releases hver dag, og det er sjelden at nakkehårene reiser seg som de gjør akkurat nå her jeg sitter med den nye EPen fra Heavy Artillery Recordings - 23: Discordia EP. Om dubstep fortsetter i denne retningen her så gleder jeg meg som en morraknuller! Ord blir fattige....

Artisten sin post om EP'n på Reddit, sånn btw. :)

Lenke til kommentar

Hadde håpet på Flux Pavilion tho, men bare Skrillex i seg selv er bra nok :D

Såvidt jeg har forstått så kommer Flux også. Står i allefall det på eventen på Skrillex sin myspace. http://www.myspace.com/events/View/11642150/S-K-R-I-L-L-E-X/Spektrum

Ellers vil jeg minne på bergenserne her om at Planet Dubstep går av stabelen i morgen på Kvarteret. Broken Note, Skytebass og Subfocus. Møteplikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...