Gå til innhold

Dubstep-tråden

*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og jeg som trodde "bassfare" uttaltes på engelsk. Hørtes bare teit ut på norsk, spør du meg!

De tre som er intervjuet er fra venstre:

Vaularen, Nasty Kutt, Onkel P

Om det stemmer blir det nok lite dubstep å høre.

Samtlige av de nevnte er nok mye mer inn i dubstep enn du tror. OnklP har rappa over en låt av Joker og gjort mange låter som er veldig nære å være grime. Nasty Kutt er tydelig grime/dubstep inspirert, det samme er Vaular til tider.
Lenke til kommentar

Ghost and Misty - Stories

Imogen Heap - 2-1 (murdok remix)

Progressive Introversion av nokon som eg har gløymt ut for nå.

Dei kjem eg på i farten. Ellers må du sjekke ut channelen dubsteptunez (edit: trur eg meinte thedeeproot. :p ) på youtube. Full av herleg, sirupseig dubstep. :love:

edit! Caspa - cockney violin og Plastician - Japan.

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Hallo folkens.

Lurte på om dere hadde noen tips til musikk ennenfor en sjanger jeg nettop oppdaget som ligner ganske på dubstep, men som inneholder elementer fra Drum n Bass. Sjangeren heter Drumstep, og liker den egentlig bedre enn dubstep siden det har høyere tempo, Her er et eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=CvoW6iLghGY

Kjenner ingen artister innenfor denne sjangeren, så lurte på om dere kunne hjelpe meg :D

Endret av pululf
Lenke til kommentar

Alliha, seriøst? Swire? Haha, så fett. Det var Pendulum som gjorde meg nyfrelst på drum&bass for åtte-ni år siden, så de betyr mye for meg.

Angående Drumstep - sjekk ut alle de nye tingene fra labelen "Heavy Artillery Records", det er Faust og Shortee fra Urban Assault som står bak. De slipper en sampler nå snart med rein drumstep, myyye fett. Om du søker på "drumstep" og "drumstep remix" på Spotify får du faktisk opp ett par treff.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...