Alliha Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 What the heck? Har ingen anelse, men herregud for nokre fantastiske teaserar! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) Jeg har en sterk mistanke om at Bassfare har noe med Joddski fra Tungtvann å gjøre. Det er så og si akkurat samme promoen som når han droppa Sett På No Eazy-E, og Facebook-sida tilsier det. Skal høre med noen bekjente som helt sikkert vet. Som minner meg på, Dubstepremixen av Sett På No Eazy E med ingen andre enn Vågsbygd Handy på featuren. Produsert av Mindflow: http://soundcloud.com/mindflow/joddski-eazy-e-ft-vaagsbygd-1 Endret 11. juni 2011 av ehs5 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. juni 2011 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) Vågsbygd handy dubstep mixen er jo relativt feit da, bare litt lavt volum på vocalen syns jeg.. http://open.spotify.com/user/best0/playlist/0JCJyzix7c7QYp96Im9Jcc <- Dubstep lista mi! Endret 12. juni 2011 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fyy faen. Var i London på victoria park denne helgen, også ministry of sound etterpå. HELT SYKT. deadmau5, skrillex, nero, dj fresh, netsky, alle disse så jeg LIVE sammen med 30 000 andre mennesker, også videre på en helt sinnsykt nattklubb, kåret til verdens beste, og så nero og deadmau5 live en gang til! Men jeg har en sang av nero hvor kompisen min filma, der han spilte inne på go crazy arena, og jeg vil veeeeldig gjerne finne ut hva den heter, så hjelp meg! Si ifra hvis dere ikke kan komme inn på den Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Nice Har bare sett Skrillex live jeg, men hvor fett hadde det ikke vært med deadmau5 også Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 Fyy faen. Var i London på victoria park denne helgen, også ministry of sound etterpå. HELT SYKT. deadmau5, skrillex, nero, dj fresh, netsky, alle disse så jeg LIVE sammen med 30 000 andre mennesker, også videre på en helt sinnsykt nattklubb, kåret til verdens beste, og så nero og deadmau5 live en gang til! Men jeg har en sang av nero hvor kompisen min filma, der han spilte inne på go crazy arena, og jeg vil veeeeldig gjerne finne ut hva den heter, så hjelp meg! Si ifra hvis dere ikke kan komme inn på den Aaarrrrrrrrrrrrrrrgh, you lucky bastard! Jeg ville gitt den høyre nøtta mi for å være med på den festivalen. Oh well, neste år. Til låta: Jeg regner med at du tenker på droppen et stykke inn i? Sikker på at det er en Nero-låt? Jeg tviler litt på det, høres ikke ut som hans signatur i det hele tatt. Om den allikevel er det, så er den ulansert. På en sånn klubb ville han ikke droppet noen gamle låter, og jeg har alle fra det siste året. Lenke til kommentar
Berniy Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 (endret) Sangen virker som å være en Remix av BirthRight- Celldwellers, aldri hørt den før, men den var sykt syre ! Endret 14. juni 2011 av Berniy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723 Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Okei. Takker for svar, kan linke med noen flere godbiter fra festivalen! Syyyk stemning!! - Nero at go crazy arena. 1:50 droppen, shit pants. - deadmau5 strobe, sykt lysshow! - deadmau5 Ghosts and stuff. - Skrillex live, front row! Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som vet om SKRILLEX kommer til Sunny Beach i sommer? Har noen kompiser som sier det men finner ingenting på nett angående det. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. juni 2011 Del Skrevet 14. juni 2011 Noen som vet om SKRILLEX kommer til Sunny Beach i sommer? Har noen kompiser som sier det men finner ingenting på nett angående det. Ser ikke ut som det vertfall http://www.myspace.com/skrillex/shows Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Elsker delen som starter på 2.30. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 ny bassfare-teaser! Er det nokon i Oslo som skal prøve å få med seg kva alt dette er for noko? Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg jobber! Men ser stickers'a deres all over Oslo .. Bra promo! Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://p3.no/advarsel-bassfare/ Redd det ikke er så mye å glede seg til, tviler i hvert fall på det blir noe dubstep. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 For meg virke det som ei grime-gruppe. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er ikke grime kult nok da? Foreign Beggars er jo fete nok. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Og jeg som trodde "bassfare" uttaltes på engelsk. Hørtes bare teit ut på norsk, spør du meg! De tre som er intervjuet er fra venstre:Vaularen, Nasty Kutt, Onkel P Om det stemmer blir det nok lite dubstep å høre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå