Gå til innhold

Dubstep-tråden

*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en sterk mistanke om at Bassfare har noe med Joddski fra Tungtvann å gjøre. Det er så og si akkurat samme promoen som når han droppa Sett På No Eazy-E, og Facebook-sida tilsier det. Skal høre med noen bekjente som helt sikkert vet.

Som minner meg på, Dubstepremixen av Sett På No Eazy E med ingen andre enn Vågsbygd Handy på featuren. Produsert av Mindflow:

http://soundcloud.com/mindflow/joddski-eazy-e-ft-vaagsbygd-1

Endret av ehs5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Fyy faen. Var i London på victoria park denne helgen, også ministry of sound etterpå. HELT SYKT. deadmau5, skrillex, nero, dj fresh, netsky, alle disse så jeg LIVE sammen med 30 000 andre mennesker, også videre på en helt sinnsykt nattklubb, kåret til verdens beste, og så nero og deadmau5 live en gang til!

Men jeg har en sang av nero hvor kompisen min filma, der han spilte inne på go crazy arena, og jeg vil veeeeldig gjerne finne ut hva den heter, så hjelp meg! :D

Si ifra hvis dere ikke kan komme inn på den

Lenke til kommentar

Fyy faen. Var i London på victoria park denne helgen, også ministry of sound etterpå. HELT SYKT. deadmau5, skrillex, nero, dj fresh, netsky, alle disse så jeg LIVE sammen med 30 000 andre mennesker, også videre på en helt sinnsykt nattklubb, kåret til verdens beste, og så nero og deadmau5 live en gang til!

Men jeg har en sang av nero hvor kompisen min filma, der han spilte inne på go crazy arena, og jeg vil veeeeldig gjerne finne ut hva den heter, så hjelp meg! :D

Si ifra hvis dere ikke kan komme inn på den

Aaarrrrrrrrrrrrrrrgh, you lucky bastard! Jeg ville gitt den høyre nøtta mi for å være med på den festivalen. Oh well, neste år. Til låta: Jeg regner med at du tenker på droppen et stykke inn i? Sikker på at det er en Nero-låt? Jeg tviler litt på det, høres ikke ut som hans signatur i det hele tatt. Om den allikevel er det, så er den ulansert. På en sånn klubb ville han ikke droppet noen gamle låter, og jeg har alle fra det siste året.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8723

Okei. Takker for svar, kan linke med noen flere godbiter fra festivalen! Syyyk stemning!!

- Nero at go crazy arena. 1:50 droppen, shit pants.

- deadmau5 strobe, sykt lysshow!

- deadmau5 Ghosts and stuff.

- Skrillex live, front row!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...