Gå til innhold

Dubstep-tråden

*F*

Anbefalte innlegg

Leter så sårt etter ei dubstep sang som jeg hørte for ikke lenge siden. Er ikke så mye jeg husker fra den, men det er en kvinnevocalist som repeterer 3 ord som høres ut som hun sier Suprise suprise suprise eller lignende.. samt at vi får høre også en mannligvocalist, men det er hun som tar refrenget. Det er ganske behagelig dubstepsang å høre på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

10 - Foreign Beggars & Noisia - Contact (dnb Mix)

Yup! Apropos Foreign Beggars og Noisia - til de av dere som ikke har sett den offisielle videoen til shellshock er det bare å slippe det du har i henda...fet låt, og SYKT fet video! Pass på å se den i HD, linket rett til YT istedenfor å embedde.

Koz, klemz och bajz!

Lenke til kommentar

10 - Foreign Beggars & Noisia - Contact (dnb Mix)

Yup! Apropos Foreign Beggars og Noisia - til de av dere som ikke har sett den offisielle videoen til shellshock er det bare å slippe det du har i henda...fet låt, og SYKT fet video! Pass på å se den i HD, linket rett til YT istedenfor å embedde.

Koz, klemz och bajz!

Doh... ->

Lenke til kommentar

Har hørt mye på den. Er ikke særlig imponert over de nye remixene av SM&NS, og må si jeg liker den "uferdige" Ruffneck Bass bedre enn Ruffneck Flex og Full Flex.

First Of The Year (Equinox) derimot er konge!

Endret av TMB
Lenke til kommentar

Litt samme jeg tenkte også egentlig. Equinox er genial; Flex og Full Flex er ikke så verst, men må si at jeg savnet den uferdige versjonen jeg også. Dirtyphonics-mixen er grei, det samme er Phonat sin, mens Kaskade sin er litt for spesiell etter min smak (merkelig, da Kaskade sjelden lager noe som ikke kan svelges som varm honning).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...