Gå til innhold

Dubstep-tråden

*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skulle ønske jeg var i Baltimore rundt 4 juni ja.

Starscape 2011:

Bassnectar, Skrillex, Steve Aoki, Datsik, Borgore, Doctor P, Excision, Infected Mushroom, Excision & Datsik ++ (resten er bare ukjente navn for meg)

SYK lineup :(

Endret av ;_;
  • Liker 2
Lenke til kommentar

jepp rusko er good stuff, han var vel mere "the big thing" før skrillex tok krona.

Totally. Når eg begynte å høyre på dubstep og ikkje visste kva eg skulle leite etter, var det liksom Rusko som var tingen.

edit: Og det som var litt komisk, var at folk kommenterte kor kommersiell Rusko var begynt å bli. :p Hahaha, if they only saw Skrillex. :!:

edit: ;_;, Sweeeet line-up! Elskar Bassnectar! :love:

Endret av Alliha
Lenke til kommentar

Rusko var den første artisten jeg ble anbefalt og søke opp når jeg kom over Dubstep. Var visst slik med flere også.

Nå er det vel Skrillex som gjelder hos de fleste. For å være helt ærlig, kunne jeg ikke fordra han i starten. Synes musikken var så masete.

Men han har grodd veldig på meg den siste tiden, må jeg innrømme :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Rusko var den første artisten jeg ble anbefalt og søke opp når jeg kom over Dubstep. Var visst slik med flere også.

Nå er det vel Skrillex som gjelder hos de fleste. For å være helt ærlig, kunne jeg ikke fordra han i starten. Synes musikken var så masete.

Men han har grodd veldig på meg den siste tiden, må jeg innrømme :p

Jeg er litt der nå. Digger Rusko, men hører mer og mer Skrillex. Følte også at det var litt for massivt, og for mye som ble spytta ut om gangen. Men begynner å få feelingen for det nå!

Ja, alle prater om hvor fet originalen er, men Netsky-remixen av Everyday er helt psaiko bra. Remixen han gjorde av Jessie J på Nobodys Perfect er en av mine absolutte favorittlåter akkurat nå.

Kongebra den remixen der ass!!

Lenke til kommentar

Jeg er litt der nå. Digger Rusko, men hører mer og mer Skrillex. Følte også at det var litt for massivt, og for mye som ble spytta ut om gangen. Men begynner å få feelingen for det nå!

Kongebra den remixen der ass!!

Om du liker den bør du ikke trekke pusten engang før du har hørt den nye Drumsound Bassline Smith-remixen av Dj Fresh - Louder.... jeg starter dagen med den på full fi**e og smiler mens jeg løper avgårde.... Prozac for ørene!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...