weebl Skrevet 15. mai 2011 Del Skrevet 15. mai 2011 jepp rusko er good stuff, han var vel mere "the big thing" før skrillex tok krona. Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 A propos Rusko.... Jeg får gåsehud av denne her hver gang jeg ser den: http://www.youtube.com/watch?v=U9BpcaebyXQ&sns=em Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 jepp rusko er good stuff, han var vel mere "the big thing" før skrillex tok krona. ....beste signaturen EVER. Except for PIE! Lenke til kommentar
;_; Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Skulle ønske jeg var i Baltimore rundt 4 juni ja. Starscape 2011: Bassnectar, Skrillex, Steve Aoki, Datsik, Borgore, Doctor P, Excision, Infected Mushroom, Excision & Datsik ++ (resten er bare ukjente navn for meg) SYK lineup Endret 16. mai 2011 av ;_; 2 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 http://vimeo.com/22735809 3 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) jepp rusko er good stuff, han var vel mere "the big thing" før skrillex tok krona. Totally. Når eg begynte å høyre på dubstep og ikkje visste kva eg skulle leite etter, var det liksom Rusko som var tingen. edit: Og det som var litt komisk, var at folk kommenterte kor kommersiell Rusko var begynt å bli. Hahaha, if they only saw Skrillex. :!: edit: ;_;, Sweeeet line-up! Elskar Bassnectar! Endret 16. mai 2011 av Alliha Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Rusko er morsomt ja. En av få artister jeg faktisk eier en fysisk CD fra. Endret 16. mai 2011 av KongKake Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Awesome Netsky remix av Everyday http://www.youtube.com/watch?v=dD40VXFkusw 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Så jævlig rå! Digger Netsky-sounden. 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 (endret) Rusko var den første artisten jeg ble anbefalt og søke opp når jeg kom over Dubstep. Var visst slik med flere også. Nå er det vel Skrillex som gjelder hos de fleste. For å være helt ærlig, kunne jeg ikke fordra han i starten. Synes musikken var så masete. Men han har grodd veldig på meg den siste tiden, må jeg innrømme Endret 16. mai 2011 av Vertical^ Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Ja, alle prater om hvor fet originalen er, men Netsky-remixen av Everyday er helt psaiko bra. Remixen han gjorde av Jessie J på Nobodys Perfect er en av mine absolutte favorittlåter akkurat nå. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Rusko var den første artisten jeg ble anbefalt og søke opp når jeg kom over Dubstep. Var visst slik med flere også. Nå er det vel Skrillex som gjelder hos de fleste. For å være helt ærlig, kunne jeg ikke fordra han i starten. Synes musikken var så masete. Men han har grodd veldig på meg den siste tiden, må jeg innrømme Jeg er litt der nå. Digger Rusko, men hører mer og mer Skrillex. Følte også at det var litt for massivt, og for mye som ble spytta ut om gangen. Men begynner å få feelingen for det nå! Ja, alle prater om hvor fet originalen er, men Netsky-remixen av Everyday er helt psaiko bra. Remixen han gjorde av Jessie J på Nobodys Perfect er en av mine absolutte favorittlåter akkurat nå. Kongebra den remixen der ass!! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Har (og hadde) akkurat den samme følelsen, Hille. Likte "filthy" og hard Dubstep, men ikke på den måten Skrillex gjorde det. Men som sagt, det har grodd på meg Og wow! Rusko - Everyday, og Netsky's remix. Fantastisk! Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er litt der nå. Digger Rusko, men hører mer og mer Skrillex. Følte også at det var litt for massivt, og for mye som ble spytta ut om gangen. Men begynner å få feelingen for det nå! Kongebra den remixen der ass!! Om du liker den bør du ikke trekke pusten engang før du har hørt den nye Drumsound Bassline Smith-remixen av Dj Fresh - Louder.... jeg starter dagen med den på full fi**e og smiler mens jeg løper avgårde.... Prozac for ørene! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hører på Dirtystep 4 nå, må si jeg liker det jeg hører. Lenke til kommentar
M4RKU5 Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Rusko er morsomt ja. En av få artister jeg faktisk eier en analog CD fra. Og når ble CD'er analoge? 1 Lenke til kommentar
thismeanswar Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hører på Dirtystep 4 nå, må si jeg liker det jeg hører. Sweet! Jeg er og snoker på last.fm'en din nå, og jeg må si du har usedvanlig god musikksmak Har du forresten hørt miksen fra den nye skiva til Foreign Beggars? De har med seg Skrillex på en av låtene Foreign Beggars-The Harder They Fall preview mix (NSD vol 10) mixed by Nonames 2 Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 Hehe, takk. Nei, har ikke fått hørt den mixen jeg. Kanskje jeg tar en titt etterpå eller i morgen! Gleder meg til albumet. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. mai 2011 Del Skrevet 16. mai 2011 må vel egentlig si at jeg foretrekker rusko over skrillex om man skal definere skrillex som ren dubstep, skrillex fyller liksom en 10 liters bøtte med 11 liter awesomeness Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå