Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg litt på dubstep igår, og det er overraskende morsomt å wobble bassen. :D

Kanskje jeg gjør den ferdig en gang også. :O

http://soundcloud.com/knofle/idea-for-dubstep-tune

 

 

edit: Wobbla også litt på "Masked ball"-scenen til Eyes Wide Shut. Ble ganske kul, egentlig. :)

http://soundcloud.com/knofle/ritual-mumble-jumble

 

Original kan du finne her:

Endret av Knofle
  • Liker 4
Lenke til kommentar

joda det ligger noe i det, det er utrolig mange remixer ute og går. men sånn er det jo innen all elektronisk musikk, er heldig vis mange grisefete remixer da, men også mange fjortisser på gutterommet som lager dubstep remixer hvor de bare legger på en dårlig wobble da.

Lenke til kommentar

må si meg enig i at det ikke er gjort mye mer enn å legge på en wobble på burials orginal når det kommer til archangel, men mt eden lager mye bra selv om han holder seg til en oppskrift for det meste, men nå er det vanskelig å variere stort med noe relativt minimalistisk

Lenke til kommentar
Den er kanskje et halvår gammel. Men ganske fin låt ja. :)

 

 

Bare Noize spilte Guilt VIP nå, men den forbanna kuken av en MC vil jo faen meg ikke holde kjeften sin.

 

Indeed. Kan noen få han til å holde kjeft, slik at en kan nyte musikken?

 

 

Denne MC-en er forferdelig

Nå vet ikke jeg hvilken MC dere hørte på, og regner med at dette var typen jatte-over-beaten-MC og ikke ordentlig-rapping-MC.. Husk at MCen (og ofte tar DJen den rollen selv) har vært sentral i dubstep siden dag 1, spesielt fordi folk ikke skal rippe låtene fra radio og legge de på nettet. Jeg synes det finnes haugevis av gode MCs, hvor de aller fleste hjelper til med å bygge opp spenningen. Endret av ehs5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...