Gå til innhold

Dubstep-tråden


*F*

Anbefalte innlegg

aaah, følelsen av å være halvt døv etter live drum 'n' bass og dubstep i går, chase & status (dj set så var bare chase som var der) + mc rage og stinkahbell.

 

ble spilt mye good tunes c & s eastern jam og ikke minst flux pavilion - I cant stop høres helt latterlig ut på 30 000 watt

 

bildet i spoiler er 1/2 av anlegget ^^

 

 

149905_180300325317885_178169658864285_685848_24760_n.jpg

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fortsatt til gode å finne noe dubstep (eller noe elektronisk i det hele tatt) som ligner på hva Burial gjør. Det er jo nesten en fornærmelse å kalle dette dubstep, i forhold til mye av det dårlige som er ute og går. Klart, moro å høre på Chrispy og Skrillex når man er i humør til det, men dette er jo bare noe heeelt annet.

 

Finnes det noe? Noe som helst?

 

http://www.youtube.com/watch?v=bmW_r3XK2HA

Lenke til kommentar

Burial er uten tvil talentfull. Er dog ikke så stor fan av den offbeat-stilen han kjører, jeg trenger litt mer driv i låtene. Tror det er derfor han ikke har større following.

Jeg synes du skal gi meg navnet på dine favorittartister innen dubstep. Ser for meg at du kan litt om feltet? Go go!

Hehe joda, har hørt en del på dubstep i en del år nå, men har vært først de siste par årene jeg har virkelig vært inne i det. Min største favoritter er nok Sukh Knight og Joker. Ellers har vi Skream, det tidlige av han er dritfett. Han hadde en periode hvor alt han gjorde var litt nedtonet og kjedelig men synes han begynner å komme inn på riktig spor igjen nå. Benga har alltid vært top dog. Coki og Mala og Digital Mystikz for ekte chillout dubstep. Ellers kan jeg nevne The Others, Sub Scape, Rusko, Emalkay. Som jeg kommer på nå, er jo for mange navn å nevne.

 

Skream - Oskilatah

http://www.youtube.com/watch?v=4XkHzFIWqEc&feature=related

Endret av ehs5
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...