Sondre Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Dæven hvis plateselskapene skal begynne å fjerne dubstep fra YouTube nå. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Dæven hvis plateselskapene skal begynne å fjerne dubstep fra YouTube nå. Tjah, skulle de da ikke ha rett til det da? Om de faktisk stod med rettighetene til den låta? Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Dæven hvis plateselskapene skal begynne å fjerne dubstep fra YouTube nå. Tjah, skulle de da ikke ha rett til det da? Om de faktisk stod med rettighetene til den låta? Selvfølgelig har de rett til det. Det har jeg aldri sagt de ikke har. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Hmm. Dubstep er nytt for meg. Men jeg trur jeg liker det faktisk:p. Noe huseieren min tydligvis ikke gjør . Satt på en sang litt før i dag når jeg skulle prøve ut cerwin vega anlegget jeg har lånt. Full guffe og greier siden huseier var borte (trudde jeg).. Aldri hørt noen skrike så jævli høyt før! "ER DU STOKK DUM, ELLER HAR DET BARE KLIKKA HELT FOR DEG?!?!?????. SKRU AV...NÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!" Anyway.. Noen som kan hjelpe meg med å åpne linker jeg finner her i spotify?. Kommer opp sånn "åpne lenke i hvilket program" elns. Prøvde i spotify.exe men skjedde ingenting:(. 1 Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Prøv å dra det inn i spilleliste lista i spotify Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 2. september 2011 Rapporter Del Skrevet 2. september 2011 Takker!. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Bare jeg som syns albumet til Nero Welcome Reality er jævlig fett? Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album. Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på. 1 Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Welcome Reality er et helt fantastisk album! Doomsday er spesielt en gjenganger i bilen. http://www.youtube.com/watch?v=_4pLCIY-C5w 1 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 (endret) Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album. Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på. Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter Endret 3. september 2011 av ehs5 Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album. Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på. Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter Var der i går ja Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album. Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på. Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter Var der i går ja Fett, det var mad stemning! Husker jeg spilte dubstep i et par timer der sammen med han som var DJ i går faktisk., for litt over et år siden. Folk digga det litt da også men nå begynner folk faktisk å skjønne greia, sykt hvor mye forskjell vi merker bare på ett år! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg liker egentlig ikke dubstep, men han derre Nero har peiling. Forresten, er det noen som vet om OST til A Serbian Film faktisk er til salgs? Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 3. september 2011 Rapporter Del Skrevet 3. september 2011 Jeg har en Dubstep Essential mappe fra FreshNewTracks som jeg tror flere her kommer til å like Størrelse: 261 MB Last ned her! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Jeg liker egentlig ikke dubstep, men han derre Nero har peiling. Forresten, er det noen som vet om OST til A Serbian Film faktisk er til salgs? Kanskje du bare ikke liker det som postes her i tråden, for det er for det meste electro house med absurde menger wubwub-bass, ikke dubstep. Endret 4. september 2011 av Lord Britishface Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 Apropos Nero, så synes jeg dette er noe av det bedre han har gjort: Stereo:Type - Shock (Nero Remix) http://www.youtube.com/watch?v=YlWH5EtzQUQ 3 Lenke til kommentar
Tanner Skrevet 4. september 2011 Rapporter Del Skrevet 4. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=Ud1pMf-UnmQ 1 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 5. september 2011 Rapporter Del Skrevet 5. september 2011 Noen lanserte Welcome Reality som årets album tidligere i denne tråden. Begrenser meg litt og sier at det er ett av årets beste album. Har lagt merke til at de i det siste har begynt å spille nesten utelukkende dubstep på Betong (Studentersamfundet i Oslo). Personlig elsker jeg det, og det er gøy å se folk ta av til musikk de vanligvis ikke hører på. Hehe du var ikke tilfeldigvis der i går da? Jeg var oppe på scenen og droppa et par låter Hvor drar man ut i Oslo for og høre Dubstep ? Husker de spillte det på Skaugum, i fjor vinter i sammenheng med artic open, Dj'n der starta det hele med Pro Nails og da klikka alle! Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 Hvor drar man ut i Oslo for og høre Dubstep ? Man har ikke rendyrka dubstep-steder, men det arrangeres dubstep-kvelder sporadisk fordelt på forskjellige utesteder. Denne helga tipper jeg Hausmania er det mest relevante: http://www.facebook.com/event.php?eid=115371555229338 Muligens The Villa har noe denne helga også.. Lenke til kommentar
ikkeaktiv Skrevet 6. september 2011 Rapporter Del Skrevet 6. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XmKB3TWNo5o&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=XZ9TzGHUYQ0 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå