Faktum1 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei! Hadde drøssevis med bokmerker i Firefox, men så formaterte jeg pcen og nå finner jeg ikke igjen bokmerkene? Hvordan får jeg de gamle bokmerkene tilbake? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Samme måten du fikk de i utgangspunktet. Er PCen formatert, så er den formatert. Alt som var på den er slettet. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Men hvis du hadde brukt google chrome og har en gmail konto så ville alle bokmerkene dine vært intakt i backupen på gmail kontoen din. Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har en gmail konto som jeg bruker daglig. Hvordan sjekker jeg om de fortsatt er der? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det er Chrome som synkroniserer bookmerkene sine mot gmail. Du bruker Firefox så du må nok bare surfe rundt og finne igjen dine favorittsider. :!: Men det er en kul funksjon den synkroniseringsfunksjonen i chrome. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Du tenkte på bokmerkene først etter format? Dette skulle du gjort før Verktøy > Bokmerker > Organiser bokmerker > Exporter HTML fil > Lagre til minne penn eller hdd. Så opne den opp etter format Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå