Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan bli forelsket igjen?

Anbefalte innlegg

Hei! Har holdt på med ei jente i 7 måneder og ble forelsket allerede den første månen. Vi er 18 år begge.Vi har hatt mye frem å tilbake da jeg ikke stolte på henne fordi hun ikke klarte å gi slipp på gamlekjærsten som hun var i lag med i 4 år fremtil vi vart kjent. Det ble slutt på grunn av flyttet fra hverandre pga studier og krangling i forholdet. Det tok sin tid før jeg stolte på det var meg hun likte og først nå vet jeg at hun elsker meg. Litt selvforskyldt er det at det har tatt sin tid før vi endelig innser hvor dette kan ende siden jeg ikke stolte helt på henne og det har gjort at vi måtte begynde på nytt. Vi har nå vinterferie hvor hun reiste til utlandet og jeg har plutselig begyndt å tvile på meg selv, om jeg har sommerfugler i magen og om jeg er forelsket. Jeg går bare å tenker på henne å er så redd fordi jeg ikke kjenner det samme som jeg gjorde for en liten stund siden og er så redd for å miste henne fordi jeg er så sær når det gjelder jenter og hun innfrir alle mine krav og vi er så like å hun er så perfekt. Jeg ville gjort alt for å finne tilbake til den følelsen, å er så redd fordi jeg sa dette til henne å da er jeg redd HUN skal tvile å ikke ville kjempe for hun mener sånt skal komme naturlig. HJELP! Jeg vil verte forelsket i henne men orker så lite( det virker tunt å motivere seg til samtale på MSN feks.)Jeg skal ha sex med henne når hun kommer hjem å håper det vil vekke til liv noe. Vi er ikke i lag ennå å har igrunnen ikke gjort annet enn pratet over nette, hatt kvelder på hybelen med meg(sex, noe vi begge synst er fantastisk!) og holdt det skjult at vi holder på fordi hun er så redd for at det ikkje skal bli noe, men vi har brukt det til å finne ut av ting. Hun er av den type jente som liker å ha et langt forhold og det vil igrunnen jeg også fordi jeg er sær og har vanskelig for å finne den rette jenta. jeg tror jeg har blitt usikker fordi jeg er usikker på hvor vi ender etter videregående til sommeren, om vi flytter bort fra hverandre og jeg tenker fort; er det noen vits? Dette var jeg "blind" for før og tenkte alt ville vare og var så forelsket og smilte med selvtilit fordi dama alle gutta ønsker seg holdt på med meg(det virket så rart) og vi er så like. Såå, er det noen som kan forklare meg hva som skjer å hva jeg skal gjør for å få tilbake forelskelsen??? Lengter jeg til singellivet? Hun er jo så perfekt for meg! Jeg kan ikke miste henne og er så redd!! Gutt 18

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Beklager, men det virker som du stresser for mykje rett og slett.

Og det at du skriver at du SKAL ha sex når ho kjem heim, for så å håpe på at det vekker noko til liv, er nesten så feil som ein kan få det.

Ville faktisk ha oppfordra deg til å vente med sex til dere har oppklart i dine tvil, for å vere rettferdig for begge parter. Er stor sjanse for at du øydelegg mykje, om ikkje alt ved å først ha sex, så finne ut av at det ikkje fungerer. Ho kan føle seg brukt og såra.

Du bør konfrontere ho med kvifor dere har holdt det skjult og faktisk sei at du fortjener betre. Sei at du vil at det skal bli offisielt. Eller så kaster du rett og slett tida di på ho. Om ikkje sengekos er det einaste du er ute etter.

Det kan vere at det er mangel på å kunne vise dine følelser for ho "offisielt" som har gjort at det har kjølnet i "forholdet".

Strengt tatt så er vel dere meir friends with benefits enn noko anna.

Kun min meining. Lukke til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...