Lillehammer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hei. Lager et bilderedigeringsprogram i eclipse ved bruk av JAI. Har laget en metode for å invertere bildet som jeg åpner, men etter jeg har invertert en gang får jeg feilmeldingen: Error: Could not load mediaLib accelerator wrapper classes. Continuing in pure Java mode. Occurs in: com.sun.media.jai.mlib.MediaLibAccessor com.sun.media.jai.mlib.MediaLibLoadException Har prøvd å bruke koden: System.setProperty("com.sun.media.jai.disableMediaLib","true"); Men den gjør bare at feilmeldingen ikke lenger kommer opp, likevell virker det bare å invertere bildet en gang, mens jeg håpte det burde fungere å inverere fra normalt til invertert til normalt osv... public void actionPerformed(ActionEvent e){ PlanarImage inverter = JAI.create("invert", bilde); display = new DisplayJAI(inverter); sp.setViewportView(display); ("sp" er JScrollPane) ville vært veldig taknemlig for noen løsning på problemet mitt takk på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå