Gå til innhold

Problemer med Sony Ericsson W715 - tilbake fra service og det er problemet også

jamelia

Anbefalte innlegg

Hei! Håper dette er riktig sted for denne tråden.

For ca. en måned siden mottok jeg min mye mobil, en Sony Ericsson W715 fra cdon.com. Den har fungert helt fint, frem til i kveld. Da jeg skulle sjekke klokka, oppdaget jeg at mobilen var avskrudd. Jeg forsøkte da å skru den på, noe som ikke fungerte. Den kom med en kort vibrasjon og tastene lyste opp, men displayet forble svart.

Har forsøkt å ta ut minnekortet og, som det ble foreslått på nettsidene deres, men det fungerte heller ikke.

Hadde det samme problemet med en K810i som jeg sendte på service. Da fikk jeg beskjed om en stor bulk i skjermen forårsaket av fallskade. Det er fullt mulig at det i det tilfellet var det, men denne mobiltelefonen har jeg vært ekstremt forsiktig med og den har aldri falt i gulvet.

Har også forsøkt å lade den, men ingenting skjer når jeg setter i laderen. Den ligger med laderen i nå. Har sjekket med andre telefoner at laderen fungerer.

Noen idéer om hva som kan være problemet? Eventuelt hva jeg bør gjøre?

Edit: La til litt mer info

Endret av Jamelia
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hmm, det der høres ut som et problem som var en gjenganger på Sony Ericsson-telefoner da jeg jobbet i mobilbutikk for noen år siden.

Noen av de reagerte da vi koblet de til pc, men slo ikke på skjermen som du sier. Etter man kjørte programvareoppdatering på de, gikk det fint.

Noen reagerte slett ikke, og måtte på verksted. Hva de gjorde med de, aner jeg ikke, men de fungerte i alle fall da de kom tilbake. Det stod ofte bare noen kryptiske meldinger om hva som var gjort, som kun de på verkstedene kunne forstå :) De kjente i alle fall godt til feilen.

Mulig du har et helt annet problem, men hvis du ikke får kontakt med den via pc-en, så prøv å gå til forhandleren. Enten har de vært borti problemet før, ellers så får den seg en tur på verksted også får du krysse fingrene for at du ikke har badet med den eller noe :)

Lykke til

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Fikk i dag tilbake telefonen fra service. Den fungerte i en halvtime. Så la jeg den fra meg for å gå og hente laderen. Da jeg kom tilbake hadde den skrudd seg av selv. Igjen forsøkte jeg å gjenopplive den etter alle kunstens regler. Hva nå? Har jeg rett til å heve kjøpet? Har hatt telefonen kun en måneds tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...