Sovesofa Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Heisann.. tenkte jeg skulle lage en power point presentasjon, med noen ymse bilder. har laget dette før, men aldri med musikk. i tillegg har jeg noen graderte bilder som ikke må kunne kopieres fra presentasjonen, går dette? og hvordan evt går jeg frem om jeg bruker PowerPoint? Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 2. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2010 inge som vet ? evt andre programmer Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 1. Hvilken versjon av PowerPoint? 2. Kan det vises på skjermen kan det kopieres. Å beskytte bilder på den måten er meningsløst. 3. Du kan bruke MovieMaker eller Microsoft Photo Story: http://www.microsoft.com/windowsxp/using/digitalphotography/PhotoStory/default.mspx Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 3. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2010 er powerpoint 2007. Så det går ikke ann å hindre at de bildene blir tatt ut av sin sammenheng i presentasjonen? Lenke til kommentar
Jonern Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Litt sent svar, men er i hvert fall et svar! Så lenge knappen print screen finnes på tastaturet så tror jeg ikke at du kan unngå det. Har selv brukt den mange ganger på bilder jeg ikke har klart å kopiere på annet vis Men når det kommer til musikk så er det bare å gå på Sett inn (insert) fanen og velge Lyder (Sound) helt til høyre. Så bruker du animasjonsverktøyet til å bestemme når musikken skal komme. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 8. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2010 takk for svar oki, får jeg bare unngå å bruke de bildene da. å legge til musikk var ikke verre enn det nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå