Ghostoso Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg kjøpte denne bærbare pcn i 2005, men i 2006 blir HK byttet fordi trådløs korte ikke fungerte. Jeg leverte den inn, de byttet HK også fikk jeg den igjen. 7mnd etterpå skjedde det samme igjen. Leverte den inn igjen og da tok en stund før jeg fikk den igjen. Det er nå over 3,5 år siden jeg henten den, men nå er den f... meg blitt slik igjen og selv om maskina fungerer helt fint fordi så er det vel en prinsippsak at den nettverkskorte skal fungerer når jeg bruker kabel. Det blir altså tredje gangen på ca 3,5år, hva gjør jeg nå? Har jeg rett til å kreve ny pc eller hva?? Jeg er daglig avhengig av pc i skolesammenheng, og jeg kan ikke være en mnd uten den igjen nå midt i diverse innleveringer. Hva gjør jeg, og hvilke rettigheter har jeg?? Som dere ser HK har blitt byttet 2 ganger før, jeg klaga seinest i 2008. Men da fikk jeg beskjed at det var HD, men det var ikke det som var problemet. Vet at pc`n er over 5 år, men gjelder reklamasjon fra sist reparasjon det blei gjennomført, altså 2006? Skal jeg bruke tid på dette eller burde jeg kanskje bare kaste helle pc`n i søppel? Forsendelse uten varenummer Byttet defekt hovedkort 09.03.2006 Forsendelse uten varenummer Byttet hk. Trådløst kort ok. 20.10.2006 Forsendelse uten varenummer Hitachi 60GB 7200RPM - IDE 15.01.2008 mvh: ghost Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Är det HP? Kontakt forburkerådet, de kan allt det där. Lenke til kommentar
Ghostoso Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Är det HP? Kontakt forburkerådet, de kan allt det där. Tenkt jeg skulle gjøre det. Men tenkte først og fremst se hva folk har å si. takk for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå