Gå til innhold

Spørsmål angående sende brev med posten!

MrAvionics

Anbefalte innlegg

Hei. Skal sende ett brev med posten.

Det veier mer en 20 gram men under 50 gram. Kan jeg da ta på to frimerker a 8.50?

Å sende ett brev som veier mellom 20 og 50g koster 13 kroner men det vil vell gå å bruke til firmerker a 8.50?

Og ett annet spørsmål:

Hvis jeg har noen få frimerker som ikke er stemplet men brukt før, vil posten på noen måte kunne bevise at det er gjennbruk eller kan de ikke det? Det er ingen ting stempel på de.

Endret av ArneAustenaa
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei. Skal sende ett brev med posten.

Det veier mer en 20 gram men under 50 gram. Kan jeg da ta på to frimerker a 8.50?

Å sende ett brev som veier mellom 20 og 50g koster 13 kroner men det vil vell gå å bruke til firmerker a 8.50?

Og ett annet spørsmål:

Hvis jeg har noen få frimerker som ikke er stemplet men brukt før, vil posten på noen måte kunne bevise at det er gjennbruk eller kan de ikke det? Det er ingen ting stempel på de.

Hahah, trodde først du skulle sende pot med en gang jeg så overskriften. Bytt til "posten".

Men til saken: Ta en tur opp på det lokale postkontoret og hør der :)

Lenke til kommentar

Hehe, en liten men egentlig stor feil der ja. Hehe.

Nei skal ikke sende pot =) Det tror jeg ikke posten hadde likt... At jeg begynte å sende pot.

Skal høre med de om det med to frimerker men noe jeg ikke vil høre med de om er:

Takk.

Lenke til kommentar

Takk.

Jeg tror nok dette skal gå, pga. det ikke er noe på dette frimerket som viser at det er brukt før :) Så jeg tror jeg hadde prøvd det!

Lenke til kommentar

Det er vell lov å lime det på med vanlig limestift?

Takker for svar DiNozzo :thumbup:

Bare hyggelig :new_woot:

Ny frimerker har vel lim bak på seg, som er klart til å limes på brevet.

Men siden det er brukt før kan du bruke vanlig limstift ja :)

Skal ikke være noe problem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...