Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Skjermkortet slutter å fungere ved filmvisning

Anbefalte innlegg

Dette er ikke så lett å forklare, men jeg får prøve, og kanskje noen har hatt noe liknende problem.

Dette problemet har jeg hatt siden første dag med ny PC, som jeg har hatt en stund nå, men har klart å leve med problemet ettersom jeg har hatt en laptop som jeg har kunnet kompensere med.

Men når nevnte laptop tok kvelden, følte jeg at jeg burde fikse dette problemet.

Tingen er at når jeg prøver å se film, filmklipp eller tv-sendinger via SopCast, så får jeg slike pixelstreker som innholder alskens farger nedover skjermen, får da cirka seks sekunder før det ser ut som monitoren ikke får noe signal fra maskinen og jeg er nødt til å manuelt reboote. Dette skjer som regel ved .wmv har jeg lagt merke til, men ALDRI hvis jeg ser via VLC player. YouTube funker også uten trøbbel. PCen er relativt bra, og jeg kan spille spill som Crysis i timesvis uten problemer.

Sjansen får at jeg får dette problemet øker ved fullscreen har jeg fått inntrykk av.

Jeg har ikke så veldig peiling på slikt, og har ingen forventninger når det kommer til en løsning, vil bare høre.

På forhånd takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...