Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

eksen og vennine drama

Gjest TS

Anbefalte innlegg

Her er greia. Har datet en fyr i 3 mnd nå. Ting har vært opp og ned med oss siden begge ikke var klar for noe forhold. vi har prøvd å avslutte ting som venner men det funket aldri. Så fant jeg ut at han har vært uærlig dvs utro mot mog en gang.. Noe som han selvsagt nektet for.. Det var ikke utroskap men en misforståelse fra min side.Etter en del fram og tilbake der så viste det seg at jeg overdrev når det kommer til alt det der og når jeg sa jeg ville ha han tilbake så sa han at han har begynt å miste følelser og at vi bare skal være venne, jeg protesterte ikke akkurat og var helt enig om at det var det lureste å gjøre siden vi bare har kranglet de siste gangene vi har vært sammen og jeg orket ikke mer. Vennskap hørtes ut som det beste både for meg og han. Begge var veldig fornøyd med avgjørelsen. Så her kommer problemet jeg har ei vennine some er døds forelsket i han.

Han vil ikke ha henne fordi han har sagt det til både meg og henne.. Jeg har fortsatt følelser for han siden følelsene ikke går så lett over.. Vi er en vennegjeng som er sammen nesten hele tiden så det her er veldig vanskelig for meg.. Venninnen min er sur på meg og lar frustrasjonen sin gå ut over meg siden han alltid vil henge med meg og være med meg. I helga så var vi ute og jeg og han snakka normalt.. vi danset litt og da han skulle dra kyssa han meg på kinnet noe som jeg mente var rart siden vi bare er venner nå. Venninnen mi så det der og klikka på meg. Jeg er i en vanskelig situasjon nå. Vil ikke såre henne noe mer siden jeg vet hvordan det er når man er forelsket men jeg har sagt til henne at hun skal ikke la frustrasjonen sin gå ut over meg. de har ikke hatt noe på gang untatt den ene kvelden for lenge siden da kysset de 1 eller 2 ganger og det er det eneste.. Venninnen min vet hva jeg føler for han og hva han føler for meg men uansett så bestemmer hun seg for å gjøre det her mer vannskelig enn det det burde.. Nå viser det seg at jeg og han ikke har så sterke følelser for hverandre lenger.

Jeg vet ikke han gir meg blandede signaler.. hva betyr det når en gutt bruker halve kvelden sin på å sitte ved eksen sin og danse med henne samt gi henne ett kyss på kinnet før han forlater. Ble sykt forvirret.. Nå sitter jeg her og ber om råd fordi det er akkurat det jeg trenger! Som sagt vi er en liten gjeng og er alltid sammen også venninnen min som er så forelsket i han. Jeg er i en vanskelig situasjon fordi jeg ikke vet hva jeg føler selv for han. Jeg blir sikkelig sjalu om jeg ser han med noen andre, men jeg vet jeg ikke er forelsket i han jeg bare vet ikke hvordan jeg skal takle sitasjonen.Vi nærmer oss russetiden og jeg er bekymret hva som skjer da.. fordi vi deler alle sammen en russebuss så det vil si at vi skal henge sammen nesten 24/7 i 20 dager :S

Hvordan kan jeg minke sjalusien min hvis jeg ser han med andre jenter? Hvordan unngår man å vise for mye følelser for en gutt som du nesten ser hver dag..?

Hvordan kontrollerer man alkohol og følelser når man er på fylla. jeg har en tendens til å være veldig følsom i fylla og da kommer alt ut.. jeg vet at man skal kontrolere alkohol inntaket og det har jeg gjørt de siste gangene vi var ute noe som forsåvidt gikk greit. Og hva gjør jeg med venninnen min?

Hilsen forvirret jente 19

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...