Gå til innhold

FIFA 2010: World Cup - Samletråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde et rørende øyeblikk i kvartfinalen. Var uavgjort, men fikk en straffe i 90' minuttet. Keeper klønet til med en tofotstakling i eget felt og ble utvist. Siden alle byttene var tatt så måtte en utespiller i mål. Lobbet straffen elegant forbi "keeper" og gikk videre. Første gangen jeg har sett en keeper bli utvist i Fifa.

Lenke til kommentar

Eg klarte selvsagt å velge Brasil som land eg representere, misforsto. Noe eg tror flere enn meg gjorde. Har vunnet 5 ganger, stats: 80-3-13. Er på Xbox 360. Spilte det veldig mye i begynnelsen, men det har blitt en del mindre nå den siste uken. Blir noen kamper for dagen.

Lenke til kommentar

En taktikk til Norge er ikke lett å finne... Mangler først og fremst sentrale midtbanespillere + høyreving i tillegg til at Carew mangler en skikkelig kvalitetspiller ved siden av seg. Prøv en 4-4-2-2 formasjon.

Forresten liker jeg å spille med Russland, i en 4-3-3 formasjon. Garantert mål! Hvilke lag spiller dere med?

Lenke til kommentar

CYC er helt fantastisk, akkurat som funksjonen var på Euro 08. Å være midtstopperpar (Feks Vidic og Ivanovic) på Serbia og føre ann troppene til VM er fantastisk gøy og absolutt noe jeg anbefaler. Alene funker det dårlig, men er dere flere fotballidioter, er det langt artigere enn å spille mot hverandre.

 

Meg og en kamerat (var Rio og Terry) nådde finalen med legendary og 7min omganger som innstillinger. Etter en strålende turneringer med mange høydepunkter og nedturer var vi endelig i finalen. Etter 10 fifa min lå vi under 2-0, omtrent like mange mål som vi slapp inn i kvalikken til sammen. Begge var langt nede og deppet, men vi viste karakter og kjempet oss inn - back into the light - men bl.a en druser av en Ferdinand heading. Skulle tro United hadde scoret, for jeg jublet som en idiot. Sidekameraten min var også i ekstase. Men.. derfra og ut ble det stanging. Vi forsvarte oss som løver, men til ingen nytte. I det 93min lurte Fabiano seg bak offsidelinja og nettet en hjerteknusende scoring i nærmeste bak såpa Hart. Vi kastet mann og mus i angrep og hadde to gedigene muligheter, bl.a et skudd i stolpen, men det ville seg ikke. Der og da var det ufattlig bittert, men likevel en griseartig spilleopplevelse når den værste skuffelsen hadde lagt seg. Dagen derpå var vi påan igjen...

 

Finnes ikke noe bedre enn å redde på streken, ta en avgjørende takling eller å kjøtte ned en hatespiller som feks jukseren Henry. Da vi var Ireland tok jeg det røde med O'shea og fitta måtte "ut på båre". Var så evig verdt det!

Endret av Game
Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

Ikke på CYC funksjonen, der må du spille vennskapskampene.

 

Noen som har tips til store (over 1.80), raske og tekniske spisser på spillet? Må ha alle stjernene. Eks: Adriano på Brasil.

 

Kan man velge ut spillere ?

 

Så har jeg spørsmål angående World Cup online. Er det bare meg, eller tar det veldig langt tid for bli ferdsig med tuneringen ? Noen ganger går det ikke ann å møte noen motstanderne engang..

Lenke til kommentar

Må si jeg er litt skuffet over spillet. Blir fort lei. ¨

 

Jeg vant enkelt VM med Bosnia på legendarisk. Skal ikke være lov til å ha den vanskeligste graden så lett. Er jo vanskeligere på fifa10!?

 

VM og EM spillene har aldri kommet opp nivået til de vanlige FIFA spillene. Og har ikke likt de i samme grad. Jeg kjøpte det for jeg brukte bare 300 kr på det, ellers hadde jeg nok ikke kjøpt det. Gleder meg til FIFA11 :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...